  • 1. Data: 2014-07-22 21:18:33
    Temat: Problem z zaworami.
    Od: MrTarantula <mrtarantula@_NOSPAM_wp.pl>

    Witam.Nie dawno wyregulowałem zawory w moim motocyklu i było okej przez
    pierwsze 20 km.Niestety po tych kilometrach w czasie jazdy motocykl nagle
    zgasł lecz po kilku minutach można go było odpalić jednak nie wkręcał się
    na obroty czyli to samo co miałem przed regulacją zaworów.Co może być
    powodem tak szybkiego rozregulowania się zaworów?

  • 2. Data: 2014-07-23 10:49:53
    Temat: Re: Problem z zaworami.
    Od: "Monster" <a...@o...pl>

    Przyczyn moze być wiele i nie muszą to być zawory.Motocykl to bardzo ogólne
    stwierdzenie i nikt marki i modelu z fusów nie wywróży.
    Tomek
    Ducati 900SS
    Dniepr z wozem
    BMW R1100S