  • 1. Data: 2018-05-24 08:04:11
    Temat: Problem ze sprzętem. Konflikt urządzeń?
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    Co może być przyczyną że gdy podłączyłem kamerkę USB do kompa wywaliło mi
    BSOD dotyczący myszy?

  • 2. Data: 2018-05-24 22:50:25
    Temat: Re: Problem ze sprzętem. Konflikt urządzeń?
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2018-05-24 08:04, rageofhonor pisze:
    > Co może być przyczyną że gdy podłączyłem kamerkę USB do kompa wywaliło
    > mi BSOD dotyczący myszy?

    Konflikt przerwań na szynie USB dla HID (Human Interface Devices)
    urządzeń obsługiwanych przez człowieka (myszki, klawiatury etc.).
    Spróbuj pod inny port USB (np. z tyłu komputera).

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 3. Data: 2018-05-26 08:02:34
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    Użytkownik "Krystek" <s...@k...art.pl> napisał w wiadomości

    > Konflikt przerwań na szynie USB dla HID (Human Interface Devices) urządzeń
    > obsługiwanych przez człowieka (myszki, klawiatury etc.). Spróbuj pod inny
    > port USB (np. z tyłu komputera).

    Mysz podpięta jest w dodatkową szynę z tyłu komputera a kamerkę podłączałem
    do przedniego portu w obudowie.

  • 4. Data: 2018-06-02 16:54:58
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Użytkownik "rageofhonor" napisał:

    > Co może być przyczyną że gdy podłączyłem kamerkę USB do kompa wywaliło mi
    > BSOD dotyczący myszy?

    Podłącz oba urządzenia i zrestartuj komputer.

    PZDR