  • 1. Data: 2016-08-08 18:03:34
    Temat: Problem ze zmiana biegow honda cbr125
    Od: raider125 <damiantom222@_NOSPAM_wp.pl>

    Witam mam pewnie problem ze skrzynią nie dawno kupiłem sobie motocykl do
    nauki jazdy na biegówce honda cbr 125 na wtrysku i otóż nie chcą wbijać
    biegi w gorę i w dół raz wchodzi normalnie raz wcale nie chce wejsc raz
    wejdzie i niżej zejść nie mozna i nie wiem co sie mogło zepsuć czy za
    mocno sie nacisnęło cos na dźwignie czy cos pekło bo to jest 1 moja
    biegówka i pewnie złe zmieniałem biegi czy cala skrzynie będzie trzeba wym
    czy nie prosze o pomoc wcześniej brat mówił ze wszystko ladnie chodziło co
    musiałem zepsuć w związku z tym problemem

  • 2. Data: 2016-08-08 20:29:41
    Temat: Re: Problem ze zmiana biegow honda cbr125
    Od: masti <g...@t...hell>

    raider125 wrote:

> [...]
    > czy nie prosze o pomoc wcześniej brat mówił ze wszystko ladnie chodziło co
    > musiałem zepsuć w związku z tym problemem

    zacznij od zainwestowania w słownik i naukę pisania po polsku

    --
    BMW R1100GS '94
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2016-08-15 18:46:43
    Od: Jacot <jacot@bez_riders.pl>

    masti <g...@t...hell> wrote:

    >zacznij od zainwestowania w słownik i naukę pisania po polsku

    No ale jednakowoz, korzystajac z okazji chcialem sie upewnic, czy
    dobrze dedukuje: "biegowka" oznacza motor z biegami dla odroznienia od
    motoru bez biegow, z automatem znaczy?
    Nie znalem tego.
    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 4. Data: 2016-08-21 22:17:01
    Od: masti <g...@t...hell>

    Jacot wrote:

    > No ale jednakowoz, korzystajac z okazji chcialem sie upewnic, czy
    > dobrze dedukuje: "biegowka" oznacza motor z biegami dla odroznienia od
    > motoru bez biegow, z automatem znaczy?
    > Nie znalem tego.

    najbliżej to chyba do tego :)
    <http://allegro.pl/rowery-i-pojazdy-rowery-biegowe-8