  • 1. Data: 2019-04-21 17:00:30
    Temat: Problemy z Galaxy Fold
    Od: Marek <f...@f...com>

    Jak się podoba ten telefon? Choć osobiście bardziej podoba mi się
    Mate X, taki bardziej prosty i plastikowy. Moim zdaniem jeśli
    uszkodzonych ekranów w Fold nie będą wymieniać za darmo to czarno to
    widzę. Co będzie jak przy składaniu dostanie się jakiś kamyk?
    Magnesy zatrzaskują boki całkiem solidnie. Żywotność ekranu dla
    przeciętnego usera określam na tydzień (aż do zatrzaśnięcia twardego
    paprocha).
    Zawiasy podobno też nieźle wciągają brudy pod ekran (przypadek gości z sewrisu Verge
    z plasteliną https://www.theverge.com/platform/amp/2019/4/17/1841
    1510/samsung-galaxy-fold-broken-screen-debris-dust-h
    inge-flexible-bulge)
    Podsumowując - telefon fajny ale za max 200 $ a nie 2000. No chyba że
    w cenie dożywotnia wymiana ekranu.

    --
    Marek

  • 2. Data: 2019-04-22 13:04:22
    Temat: Re: Problemy z Galaxy Fold
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-04-21 o 17:00, Marek pisze:
> [...]
    inge-flexible-bulge)

    > Podsumowując - telefon fajny ale za max 200 $ a nie 2000. No chyba że w

    Przede wszystkim razi mnie po oczach ten pionowy pasek na pośrodku
    ekranu, który jest widoczny pod odpowiednim kątem.

    Jeszcze długo poczekamy na takie telefony.

    --
    Filip454
    [f...@g...com]

  • 3. Data: 2019-04-22 13:49:51
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 22 Apr 2019 13:04:22 +0200, Filip454
    <f...@g...com> wrote:
    > Przede wszystkim razi mnie po oczach ten pionowy pasek na pośrodku
    > ekranu, który jest widoczny pod odpowiednim kątem.

    Ale po rozłożeniu i wyświetleniu jakiegokolwiek obrazu"zagięcie" nie
    jest widoczne. Żaden z influenserów posiadających ten fon nie
    wskazuje takiego problemu.
    Z kolejnych ciekawostek to Samsung odwołał (przesunął na nieokreślone
    później)) premierę folda w najbliższą środę w Shanghaju. Jeśli jest
    tak źle, że fon zostanie wycofany w ogóle to będzie to katastrofa dla
    Samsunga.

    --
    Marek

  • 4. Data: 2019-04-22 18:03:29
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-04-22 o 13:49, Marek pisze:

> [...]
    > źle, że fon zostanie wycofany w ogóle to będzie to katastrofa dla Samsunga.

    Nie wiadomo, czy taka katastrofa, dlatego że nie wiadomo, czy to
    urządzenie będzie się dobrze sprzedawać :)

    --
    Filip454
    [f...@g...com]

  • 5. Data: 2019-04-22 18:21:36
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 22 Apr 2019 18:03:29 +0200, Filip454
    <f...@g...com> wrote:
    > Nie wiadomo, czy taka katastrofa, dlatego że nie wiadomo, czy to
    > urządzenie będzie się dobrze sprzedawać :)

    To miałem na myśli. Brak sprzedaży z powodu braku zainteresowania czy
    wycofania to katastrofa. 8 lat r&d w.... kosmos.

    --
    Marek

  • 6. Data: 2019-04-22 19:34:22
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Filip454" q9k73o$us9$...@d...me

    > Przede wszystkim razi mnie po oczach ten pionowy pasek na
    > pośrodku ekranu, który jest widoczny pod odpowiednim kątem.

    Mnie też razi wysoka cena.

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 7. Data: 2019-04-22 19:36:45
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Marek" a...@n...neostrada.pl

    > tak źle, że fon zostanie wycofany w ogóle
    > to będzie to katastrofa dla Samsunga.

    Poprzednią katastrofą była łatwopalność, po
    której Samsung dorzucał gratisowe telefony
    do biletów lotniczych. ;)

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 8. Data: 2019-04-22 19:53:59
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    > "Filip454" q9k73o$us9$...@d...me

    > Mnie też razi wysoka cena.

    Cena swoją drogą. Na nią nawet nie zwróciłem uwagi, gdyż przyzwyczaiłem
    się, że tak naprawdę wszystko co innowacyjne i nowe jest zazwyczaj
    droższe niż coś nowego, ale zwyczajnie wyglądającego :)

    Za taką cenę w sumie wolałbym niełamanego iPada, niż tabletofon
    Samsunga. A najlepiej to nowy komputer stacjonarny. Tablety dają zbyt
    ograniczone możliwości, a tym bardziej 10 kafelków za cacko, które psuje
    się w ten sposób. Skoro wszyscy czepiają się Apple, uczepmy się także
    Samsunga.

    > "Ci recenzenci, pozrywali części składowe ekranów, osłony i zabezpieczenia, a
    poźniej składali ten ekran, płacząc że sprzęt się popsuł."

    > Kilku podważyło lekko naklejoną na wyświetlacz folię, będącą ważnym elementem całej
    konstrukcji, i zaczęł ją ściągać, co spowodowało awarię ekranu, a w kilku przypadkach
    bez żadnej ingerencji ekran przestawał działać.

    Źródło: https://antyweb.pl/samsung-galaxy-fold-opoznienie/

    Póki co mam iPhone'a i jestem bardzo z niego zadowolony. Robi to co
    tablet więc większy ekran oraz Android nie jest mi potrzebny. Androidy
    mają podstawową bolączkę, przez którą już nie kupię nic z Andkiem -
    każde zwalniają po kilku latach użytkowania. Garbage collection w
    Androidzie jest moim zdaniem mizerne albo często nawet nieobecne.

    --
    Filip454
    [f...@g...com]

  • 9. Data: 2019-04-22 23:18:02
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Filip454" q9kv3q$tgd$...@d...me

    > Źródło: https://antyweb.pl/samsung-galaxy-fold-opoznienie/

    IMO nie warto podawać linku -- IMO trudno dziś znaleźć
    kogoś, kto nie czytał jeszcze o ściągniętej folii itd...

    > Póki co mam iPhone'a

    To chyba wszystko tłumaczy. ;)

    > i jestem bardzo z niego zadowolony. Robi to co tablet

    Tablet ,,robi'' problemy -- zajmuje dużo miejsca,
    niekoniecznie oferuje telefon GSM, jest ciężki...

    > więc większy ekran oraz Android nie jest mi potrzebny.

    > Androidy mają podstawową bolączkę, przez którą już nie kupię nic z Andkiem - każde
    zwalniają po kilku latach użytkowania.

    Nie Android (Google czy producent telefonu z Androidem)
    obniża częstotliwość zegarków w kolejnych aktualizacjach,
    lecz właśnie Apple -- piszesz o bolączce produktów Apple.

    Wszelkie (Androidowe także) aktualizowane komputery
    zwalniają z wielu powodów:

    - kolejne wersje programów są zwykle większe niż poprzednie
    - szybkość pamięci flash spada wraz z pisaniem

    - Apple ukradkiem obniża częstotliwość zegarków :)

  • 10. Data: 2019-04-23 05:22:43
    Od: Filip454 <f...@g...com>

> [...]
    > - szybkość pamięci flash spada wraz z pisaniem
    >
    > - Apple ukradkiem obniża częstotliwość zegarków :)

    Apple obniża zegary? Pierwsze słyszę. Słyszałem tylko o aktualizacji
    obniżającej zegary kiedy bateria jest w złym stanie (i tylko wtedy).

    Masz rację, moja przesiadka na iOS tłumaczy wiele, a przede wszystkim
    przesiadkę z Androida. Mam prawo wyrazić swoje zdanie, podzielane
    zresztą dziś przez wielu userów, którzy przejrzeli na oczy. Używałem
    Androida od początku (2010) do roku 2017 i to nie jakieś barachła za
    złotówkę w abonamencie gratis, ale topowe lub mid-endowe smartfony,
    które zauważalnie zwalniały, jeśli przestawałem używać na nich fstrima.

    Od roku 2017 używam iP6S (już wiekowy model) i nie zwolnił ani trochę,
    podkreślam, ani trochę - uwierz mi na słowo. Działa jak po wyjęciu z
    pudełka, bez zabawy z fstrimem. Ponadto mam najświeższe updaty, które
    znacznie przyspieszyły działanie telefonu, w porównaniu z softem 9.3.2
    (oryginalny z iP6S).

    Co do taktowania to apka wskazuje to samo. 6S nie ma "energooszczędnych
    rdzeni".

    Właściwie w Andku zawsze tylko spowalnianie z upływem czasu mnie
    wkurzało i nic więcej bo szpieguje raczej każdy. Ja mam gdzieś logo itd.
    Dla mnie liczy się stabilność. Nigdy się nie utożsamiałem z jakąkolwiek
    marką (możesz przejrzeć moje posty).

    12.2 to najnowszy soft i ładnie działa.
    https://www.youtube.com/watch?v=FA0go1cW-sc

    Jeśli Pan Bóg pozwoli to wymienię chyba na jakiś model z większym
    ekranem, ale polubiłem jabłkowe telefony za to, że nie irytują
    spowalnianiem i nie musisz w nich grzebać. W Androidzie też nie musisz
    grzebać ale już po roku odczuwam zauważalne spowolnienia. To po prostu
    czuć w normalnych apkach typu poczta, dialer itp.

    Moim zdaniem problem z płynnością spadającą po czasie w Andku, ciągnie
    się od wersji ICS (Sony Xperia S) bo piernik 2.3 (Xperia Neo V i HTC
    Wildfire S) działał błyskawicznie, a nie miał specjalnego auto oczyszczania.

    --
    Filip454
    [f...@g...com]