  • 1. Data: 2019-01-13 22:39:40
    Temat: Problemy z Visualem
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    Z wersją 2015 nie ma problemów, ale jak ostatnio kompilowałem Boosta i
    miałem zainstalowane 2015 i 2017 to domyślnie przebudowało boosta na
    2017 co zachęca do używania go.
    Ale,
    w 2017 nie ma templatów do tworzenia podstawowych projektów jak
    konsolowy w C++.
    Próbowałem zainstalować, najpierw coś ściągał, mimo że miałem instalkę
    na dysku, a potem zawiesił się podczas "weryfikacji".
    Jest dostępny preview 2019 ale również zawiesza się w tym samym miejscu.

  • 2. Data: 2019-01-13 22:42:27
    Temat: Re: Problemy z Visualem
    Od: AK <n...@n...net>

    On 2019-01-13 22:39, Borneq wrote:
> [...]
    > na dysku, a potem zawiesił się podczas "weryfikacji".
    > Jest dostępny preview 2019 ale również zawiesza się w tym samym miejscu.

    Dziekujemy za to info...

  • 3. Data: 2019-01-14 05:23:31
    Od: s...@g...com

    Teraz wszystko jasne! Dzięki za info!

  • 4. Data: 2019-01-15 12:50:27
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    On 13.01.2019 22:39, Borneq wrote:
> [...]
    > na dysku, a potem zawiesił się podczas "weryfikacji".
    > Jest dostępny preview 2019 ale również zawiesza się w tym samym miejscu.

    Trzeba:
    odpalić wiersz administratora bo inaczej nie pójdzie
    do katalogu
    c:\Program Files (x86)\Microsoft Visual Studio 14.0\Common7\IDE\
    uruchomić devenv.exe /installvstemplates
    według:
    https://social.msdn.microsoft.com/Forums/en-US/7f77e
    045-392b-4eca-a8fd-3e2290588f3f/i-cant-find-console-
    application-template-under-visual-studio-2017?forum=
    visualstudiogeneral