  • 11. Data: 2019-07-10 17:07:34
    Temat: Re: Problemy z Wifi na Androidzie
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid>

    W dniu 2019-07-10 o 12:55, J.F. pisze:

    > Eee ... przeciez przy udostepnieniu wifi jest automatycznie wylaczane.
    > Tzn tak "w systemie wylaczane", bo odpowiedni uklad dziala w najlepsze ...
    > No chyba, ze durne xiaomi wylacza zasilanie tego ukladu ...

    Nie wiem co wyłącza wiem że transfer przez wifi przestaje działać.
    Trzeba włączyć wifi a po tym włączyć udostępnianie bo włączenie
    wifi je wyłączyło.

    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2019-07-11 13:44:11
    Temat: Re: Problemy z NIEDOŁĘŻNOŚCIĄ
    Od: z <...@...pl>

    Te spamer. Boisz się podać ceny ;-)

    Gdybyś doczytał to zauważył byś że opisałem dwie różne lokalizacje i
    różne smartfony. Śmiem twierdzić że problem jest bardziej globalny.
    Może kolejny rodzaj postarzania produktu? ;-)

  • 13. Data: 2019-07-11 14:40:11
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    W dniu 09.07.2019 o 18:07, z pisze:
> [...]
    > UWAGA! Redmi 4A nie zauważyłem.
    >
    > Dzisiaj miałem to samo na Wifi UPC z nowiutkim Galaxy A40. ŁAŁŁŁŁŁ
    >
    > To musi być szersze zjawisko. Podejrzewam jakąś zależność z sygnałem
    > LTE bo jest MOCNY. Telefon głupieje jak ma ustawione dwa źródła netu?
    > Znowu gimbaza pisała? ;-)
    > Mam LTE wyłączać jak jestem po wifi? Żałosne

    > PS. Na wszystkich tych urządzeniach podstawowy zestaw aplikacji bez
    > fejsbuków i innego badziewia. TuneIn do słuchania radia i nawigacja
    > Podejrzewałem jakieś konflikty z BT bo słuchawki podpięte cały czas
    > ale dzisiaj ten A40 miał BT na stałe wyłączone.

    Przynajmniej w moim telefonie jest to wszystko do ustawiania w opcjach.

  • 14. Data: 2019-07-12 11:35:24
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-07-11 o 14:40, Trybun pisze:
    > Przynajmniej w moim telefonie jest to wszystko do ustawiania w opcjach.

    Ale co mam przestawić z wartości domyślnych żeby telefon normalnie
    działał? Włączać LTE jak wracam do domu?
    Szkoda życia ;-)

  • 15. Data: 2019-07-12 13:30:36
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    W dniu 12.07.2019 o 11:35, z pisze:

    > Ale co mam przestawić z wartości domyślnych żeby telefon normalnie
    > działał? Włączać LTE jak wracam do domu?
    > Szkoda życia ;-)

    Nie, nie trzeba włączać. Te sprawy u mnie reguluje opcja "przełączaj na
    sieć komórkową". Ścieżka - ustawienia->dual-sim i sieć->przełączaj na
    sieć komórkową. "po włączeniu połączenie danych będzie bardziej
    agresywnie przełączać się z WLAN na sieć komórkowa przy słabym sygnale
    WLAN".

  • 16. Data: 2019-07-12 20:33:27
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-07-12 o 13:30, Trybun pisze:

> [...]
    > sieć komórkową. "po włączeniu połączenie danych będzie bardziej
    > agresywnie przełączać się z WLAN na sieć komórkowa przy słabym sygnale

    Dzięki przetestuję. U mnie w S7 było w ustawieniach programisty.
    Jest też druga opcja która nie wyłącza danych komórkowych mimo dostępu
    do Wifi.

  • 17. Data: 2019-07-13 07:58:00
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    W dniu 12.07.2019 o 20:33, z pisze:

    > Dzięki przetestuję. U mnie w S7 było w ustawieniach programisty.
    > Jest też druga opcja która nie wyłącza danych komórkowych mimo dostępu
    > do Wifi.

    Raczej niemożliwe, aby dwa standardy miały możliwość łączenia jednocześnie.

  • 18. Data: 2019-07-13 15:16:42
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 5d2972e7$0$17347$6...@n...neostrada.pl

    > Raczej niemożliwe, aby dwa standardy miały możliwość łączenia jednocześnie.

    Niemożliwe, ale prawdziwe.

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 19. Data: 2019-07-13 21:58:55
    Od: mrvtktjv <m...@m...ct8.pl>

    On 13.07.2019 07:58, Trybun wrote:

    > Raczej niemożliwe, aby dwa standardy miały możliwość łączenia jednocześnie.

    Dzięki utrzymaniu obu połączeń aktywnych (choć dane przesyłane są tylko
    jednym z nich) zmiana połączenia jest natychmiastowa. Bez tego zapewne
    wystąpiłaby przerwa w dostępie do sieci (pewnie do kilku sekund, ale
    jednak). Można zauważyć, że nawiązanie połączenia transmisji danych
    poprzez sieć komórkową trwa zauważalną chwilę (w przypadku 2G/GSM nawet
    kilka sekund).
    Poza tym widziałem kiedyś wzmiankę o tym, że niektóre smartfony w
    oprogramowaniu mają wbudowany menedżer pobierania pozwalający na
    pobieranie pliku z dwóch źródeł jednocześnie, więc jest to możliwe, ale
    w tym wypadku akurat nie o to chodzi.
    No i na Symbianie (Nokia E51) mogłem korzystać z różnych połączeń w tej
    samej chwili - jedna aplikacja mogła korzystać z jednego źródła, a druga
    z innego. Z tym, że mogło to być jedno połączenie z siecią komórkową i
    drugie z jedną siecią Wi-Fi. Po przesiadce na smartfon z Androidem
    żałowałem, że nie ma tutaj takiej możliwości.

  • 20. Data: 2019-07-14 12:59:27
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "mrvtktjv" qgdd5v$hor$...@d...me

> [...]
    > pobierania pozwalający na pobieranie pliku z dwóch
    > źródeł jednocześnie, więc jest to możliwe, ale

    IMO zazwyczaj info idzie wieloma drogami.

    --