  • 91. Data: 2019-05-15 14:05:19
    Temat: Re: Procek i5 ... FINAŁ
    Od: ń <...@...n>

    HP PCs - Windows 10 Product Activation:
    https://support.hp.com/us-en/document/c04640037
    Generalnie jeżeli nie zmieniałaś kluczowych elementów komputera, to przy ponownej
    instalacji Win 10 gdy pojawi się okienko do
    wpisania numeru (ID), to zamiast wpisywać numer trzeba kliknąć "Do this later" i
    system będzie już aktywowany (przy pierwszym
    połączeniu z internetem).

    -----

  • 92. Data: 2019-05-15 14:07:12
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Wed, 15 May 2019 13:44:28 +0200, ń wrote:
    > Poza tym na księżyc nie lecisz..

    Historia mówi, że tego wystarczy komputerek z procesorem 2 MHz i 4K RAMu.

    Mateusz

  • 93. Data: 2019-05-15 15:17:30
    Od: "Ewa" <.@.>

    Użytkownik "ń" <...@...n> napisał w wiadomości
    > Ktoś napisał bzdury i tyle.
    > "Ślamazarne" to ewentualnie mogło być coś w dobie Pentium i 2 GB
    > pamięci.

    To czy będzie spowalniać czy nie - zobaczę "w praniu".
    Natomiast już podczas instalowania jestem ciągle "bomardowana"
    wyskakującymi propozycjami Rejestracji i iochrony, HP JumpStart,
    Dropbox, McAfee - wszędzie mam podawać moje imię i nazwisko,
    adres e-mail, rejestrowć się i/lub zakładać konto i zgadzać się
    na udostępnianie informacji.
    Bez utworzenia konta Microsoft w ogóle nie dało się przejść dalej.

    Pozdrawiam
    Ewa

  • 94. Data: 2019-05-15 16:35:33
    Od: "Ewa" <.@.>

    > Skarbnica wiedzy:
    > https://support.hp.com/us-en/products
    Na razie nie udało mi się wejść na stronę mojego laptopa.
    Nic nie znalazł po podaniu SN, a także gdy podałam nazwę - wtedy
    pokazał 5 laptopów z USA, ale żaden nie był taki jak mój.
    Będę jeszcze próbować.

    > Lub Settings - View your Product ID.
    > www.techadvisor.co.uk/how-to/windows/find-windows-10
    -product-key-3632749/
    Spróbuję gdy zainstaluję Win 10 do końca.

    > HP PCs - Windows 10 Product Activation:
    > https://support.hp.com/us-en/document/c04640037
    Zapoznam się z tym.

    Jeśli znasz jeszcze jakieś adresy ciekawych stron dotyczących tematu,
    to proszę podaj.

    Niewiele wiem o Windows 10, więc jeśli znasz adres jakiegoś dobrego
    podręcznika, to też proszę podaj.

    Pozdrawiam
    Ewa

  • 95. Data: 2019-05-15 17:07:04
    Od: "Ewa" <.@.>

    Użytkownik "Ewa" <.@.> napisał w wiadomości
    > Na razie nie udało mi się wejść na stronę mojego laptopa.
    > Nic nie znalazł po podaniu SN, a także gdy podałam nazwę - wtedy
    > pokazał 5 laptopów z USA, ale żaden nie był taki jak mój.
    > Będę jeszcze próbować.

    Ciekawostka. Na pudełku od laptopa są 2 takie same naklejki z SN,
    z którym próbowałam poprzednio, bez sukcesu.
    Ale okazało się, że jest jeszcze jedna naklejka z inną nazwą tego
    laptopa i z innym SN.
    Na podanej przez Ciebie stronie podałam ten inny SN, ale też nie
    znalazł.
    Wtedy podałam tę inną nazwę i znalazł. Rzeczywiście, jest tam bardzo
    dużo informacji. Dzięki.

    Pozdrawiam
    Ewa

  • 96. Data: 2019-05-15 17:15:37
    Od: "Ewa" <.@.>

    > Na podanej przez Ciebie stronie podałam ten inny SN, ale też nie
    > znalazł.

    Przepraszam, z tym "innym" SN też znalazłi. Pomyliłam 3 z 9 przy
    wprowadzaniu.

    Ewa

  • 97. Data: 2019-05-15 17:16:20
    Od: ń <...@...n>

    A mogłabyś w wolnej chwili sprawdzić w parametrach karty sieciowej, jaka jest
    maksymalna częstotliwość na wyjściu (Hz) i jaka
    maksymalna rozdzielczość (piksele*piksele)?
    Pytam, bo może być odświeżanie nawet 144 Hz (przy Full HD) lub rozdzielczość nawet 4k
    (przy @60 Hz) i to byłoby coś fajnego ;-))

    -----

  • 98. Data: 2019-05-15 17:22:12
    Od: "Ewa" <.@.>

> [...]
    > rozdzielczość
    > (piksele*piksele)?
    > Pytam, bo może być odświeżanie nawet 144 Hz (przy Full HD) lub

    OK, ale wpierw muszę dokończyć instalację.
    Robię to dokładnie, z wynotowywaniem rzeczy, na które teraz
    się nie zgadzam, ale może do nich wrócę,

    Pozdrawiam
    Ewa

  • 99. Data: 2019-05-15 17:33:43
    Od: ń <...@...n>

    Dało, dało...

    -----

  • 100. Data: 2019-05-15 17:42:53

    HP PCs - Downloading or Updating Software and Drivers:
    https://support.hp.com/us-en/document/bph07165
    Generalnie to na stronie wsparcia HP warto utworzyć konto i zarejestrować swojego
    lapka.

    Zainstaluj też "Intel Driver & Support Assistant" (ze strony intel.com), najwyżej po
    paru dniach go wyłączysz z autostartu lub
    odinstalujesz, gdy ściągnie co potrzeba (gdyby MS Win nie ściągnął).

    -----