  • 191. Data: 2019-05-17 11:56:59
    Temat: Re: Procek i5 ... FINAŁ
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2019-05-17 o 11:47, Ewa pisze:

    > ALE JESTEŚ DOWCIPNY !!!. TAKI SIĘ URODZIŁEŚ, CZY TO WYUCZONE?

    Sprowokowane.
    I nie krzycz bo to nieelegancko.

    Pozdrawiam

  • 192. Data: 2019-05-17 13:03:37
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-05-17, ń <...@...n> wrote:
    > Właśnie mi przypomniałeś, że muszę wywalić 20 GB obrazów zrobionych w sierpniu
    ub.r. ;-)
    > Ale po co te zera?
    > -----
    dysku/ow.

    Te zera to na wypadek jakby dysk miał tam coś kiedyś zapisane, choć tu
    jest niby nowy więc nie wiem co tam być może? Jak się da zera lub inny
    znak to po prostu obszary ciągłe mają pozwalają na wysoką kompresję. Jak
    znaki prawie losowe to bardzo niską.

    --
    Marcin

  • 193. Data: 2019-05-17 13:10:26
    Od: ń <...@...n>

    Tylko po co, skoro programy do obrazów dysków maja opcję robienia zrzutu tylko części
    dysku zajętych przez dane?
    Naprawdę backupujesz całość sektor po sektorze (w celu innym niż naprawa danych)?

    -----

  • 194. Data: 2019-05-17 13:15:16
    Od: "Ewa" <.@.>

    Użytkownik "Olaf Frikiov Skiorvensen" <B...@i...invalid> napisał
    w wiadomości news:metsde16cb5ma8aj16j3lfiic6jki5hvaf@4ax.com...

    > CoreTemp, z tego co widzą, sygnalizuje kolorem ikony obok zegara,
    > powinien być ok.
    Bardzo fajny programik. dziękuję.
    Jak działa, wyjdzie w praktyce.

    Pozdrawiam
    Ewa

  • 195. Data: 2019-05-17 13:56:37
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Fri, 17 May 2019 11:56:59 +0200, RadoslawF wrote:
    > Sprowokowane.

    Uczciwie muszę jednak przyznać, że żart był z mojej strony średnio
    trafiony. Niestety nie znam żadnego kawału o blondynce która kupiła
    Porsche, a potem z żalem wróciła do garażu mówiąc że silnik głośno wyje
    przy jeździe 300 km/h a klocki hamulcowe i opony trzeba zmieniać co dwa
    tygodnie. Może któryś z kolegów zna i poratuje?

    > I nie krzycz bo to nieelegancko.

    A to fakt. Damie nie przystoi.

    Mateusz

  • 196. Data: 2019-05-17 14:19:54
    Od: "Ewa" <.@.>

    Użytkownik "Mateusz Viste" <m...@n...pamietam> napisał w wiadomości

> [...]
    > dwa
    > tygodnie. Może któryś z kolegów zna i poratuje?

    Panowie Mateusz i Radosław, wiecie co jest nieeleganckie?
    Opisywanie czyjejś głupoty i sugerowanie, że tak samo myśli
    osoba, do której sie pisze.
    Myślałam, że reprezentujecie wyższy poziom, ale najwyraźniej
    się pomyliłam. I chyba nie Wy będziecie decydować co przystoi
    damie, a co nie. Nie macie o tym pojęcia.
    Mam nadzieję, ze żaden z kolegów nie zniży się do Waszego
    poziomu i "nie poratuje". Chociaż, może znowu się mylę?

    Ewa

  • 197. Data: 2019-05-17 14:22:09
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-05-16 o 05:36, Ewa pisze:

    > Użytkownik "Animka" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    DDrgSCi6TACg&q=podr%C4%99czniki+instrukcja+do+window
    s+10+home&oq=Podr%C4%99czniki+instrukcje+do+Windows+
    10&gs_l=psy-ab.1.2.33i22i29i30l5.52414.78337..131316
    ...1.0..0.104.3116.32j5....2..0....1..gws-wiz.....0.
    .0i131j0j0i22i30j33i160j33i21.WLw7_AFJpfY

    > Dziękuję, ale szukać w Google potrafię. Chodziło mi o dobry (sprawdzony)
    > podręcznik zdaniem "ń", w nawiązaniu do jego wypowiedzi o innych
    > wartościowych źródłach.

    Gla jednych jest dobry, dla innych zły. To zależy od tego czy ktoś ma w
    ogóle pojęcie w tym temacie.

    --
    animka

  • 198. Data: 2019-05-17 15:20:00
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-05-17, ń <...@...n> wrote:
> [...]
    części dysku zajętych przez dane?
    > Naprawdę backupujesz całość sektor po sektorze (w celu innym niż naprawa danych)?

    Programy, których Ty używasz. Ja tam to robię dd pod Linuksem. Narzędzie
    podstawowe dostępne wszędzie po wieki wieków.

    --
    Marcin

  • 199. Data: 2019-05-17 15:30:39
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-05-16, Mateusz Viste <m...@n...pamietam> wrote:
    > Ale 94 st. to tak czy inaczej b. dużo - nawet jeśli nie spali procesora
    > (który pewnie w jakiś wewnętrzny sposób jest na taką okoliczność
    > zabezpieczony), to na dłuższą metę stopi okoliczne plastiki.

    Tam nie ma żadengo plastiku, któryby topił się poniżej 100C. Ale na
    pewno przyspieszy ich starzenie - po paru latach mogą zrobić się kruche.

    --
    Marcin

  • 200. Data: 2019-05-17 15:36:24
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-05-16, Irokez <n...@w...pl> wrote:
    > jest coś prostego darmowego, co używa akceleracji?

    Półprostego: ffmpeg.

    --
    Marcin