  • 1. Data: 2018-01-06 17:47:25
    Temat: Proces android process acore zostal zatrzymany Prestigio PSP3502DUO
    Od: p...@g...com

    Witam,
    Posiadam stary telefon PRESTIGIO PSP3502DUO. Od kilku tygodni na ekranie pojawia sie
    uporczywy komunikat "Niestety, proces android.process.acore zostal zatrzymany". Nie
    mozna korzystac z urzadzenia, aplikacje sie wylaczaja po wyswietleniu tego komunikatu
    i kliknieciu OK. Clean Master informuje ze Calculator oraz com.android.backup sa
    wirusami. Po odinstalowaniu wracaja i telefon jest nie do uzytku. Skasowalem kontakty
    jednak nic to nie dalo. Zrobilem przywrocenie ustawien fabrycznych i komunikat
    wyswietla sie tak jak wczesniej. Co ciekawe nie ma aplikacji Internet, wczesniej
    jeden z wirusow ja usunal i przywrocenie ustawien nie pomoglo. Skanowanie AVIRA oraz
    MAILWAREBYTES ANTIMAILWARE nic nie dalo. Jestem juz troche zmeczony cala sytuacja.
    Nie mam karty pamieci, telefon dziala, laczy sie z komputerem poprzez kabel USB. Czy
    jest jakis sposob na rozwiazanie problemu? Bardzo prosze o pomoc. Pozdrawiam.

    Piotrek.

  • 2. Data: 2018-01-07 17:37:34
    Od: Filip454 <f...@f...pl>

    Dnia Sat, 6 Jan 2018 08:47:25 -0800 (PST), p...@g...com napisał(a):

> [...]
    poprzez kabel USB. Czy jest jakis sposob na rozwiazanie problemu? Bardzo prosze o

    Jeśli telefon łączy się z komputerem to warto to wykorzystać i
    przeflashować na nowo oprogramowanie oficjalne ze strony Prestigio:
    http://www.prestigio.com/news/firmware_updates/psp35
    02_1.0.07_en