  • 31. Data: 2018-03-06 15:08:44
    Temat: Re: Procesor
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    > Zobacz w tym PowerDirectorze czy gdzieś w Preference nie masz
    > zaznaczonej opcji by korzystał z CUDA.

    Nie, nie było to zaznaczone. Włączyłem i przy następnej obróbce video
    okaże się czy to właśnie to jest/było przyczyną.

  • 32. Data: 2018-03-06 15:09:38
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2018-03-05 o 21:13, pueblo pisze:
    > Witaj Trybun, 05 mar 2018 w

    > Chcesz zobaczyć 100% CPU? Ściągnij jakiś Prime95. Jak nie chcesz nic
    > ściągać, to otwórz 2-3 okienka konsoli cmd i odpal z nich takiego .bat:
    > @echo off
    > :loop
    > goto loop
    >
    > Najprostszy sposób na obciążenie procka. Dwie instancjie powinny
    > wystarczyć - stopujesz je CTR+C

    Tak, chciałem zobaczyć czy ten komputer jest w stanie zmusić procesor do
    pracy na 100%, piszę chciałem bo już wiem - włączone jednocześnie
    skanowanie Nortonem, Oprea, Firefox, Thunderbird, PowerDirector w toku
    pracy... i jest! Procek zajęty w 100%!

  • 33. Data: 2018-03-06 15:10:28
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    > Z tamtych czasów pamiętam że nic lepszego od speedfana nie wymyślono na
    > XP. Jak się mylę, niech mnie ktoś poprawi. BTW, co cię trzyma przy XP?

    Parę programów chodzi tylko na nim. Poza tym najbardziej mi pasuje. Mam
    do dyspozycji Linuksy, Win7 i 10, jednak jakieś 90% czasu użytkowego
    spędzam i tak na "tym zabytku".

  • 34. Data: 2018-03-06 15:11:02
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2018-03-06 o 01:17, Smok Eustachy pisze:

    > Zapuść se zipowanie najlepiej kilka na raz do dev/null

    Oj, to zdaje się nie robota dla kogoś, kto ledwie potrafi włączyć i
    wyłączyć komputer..

  • 35. Data: 2018-03-06 18:46:24
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-03-06 o 15:08, Trybun pisze:

    > No tak, wspomaga procesor komputera, ale chyba tylko w momencie
    > wyświetlania? W omawianym przypadku nie chodzi o wyświetlanie a pracę na
    > pliku, w tle.

    Nie, nie wspomaga procesor tylko go zastępuje przy kodowaniu filmu.

    Pozdrawiam

  • 36. Data: 2018-03-26 03:46:09
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Włącz aktualizacje automatyczne :-)