  • 1. Data: 2013-04-02 21:50:42
    Temat: Program do SMSowania
    Od: Trybun <i...@y...com>

    Jest jakiś dobry program do obsługi SMSów który chodziłby pod Android
    4.04? Wypróbowałem wszystkie te których używałem na tablecie z Andkiem
    2.2 ale żaden nie chce współpracować pod Androidem 4.04. Ani z Pansi
    SMS, Go SMS Pro czy Handcent SMS nie idzie wysyłać sms-ów, "gryzą" się z
    tym zainstalowanym fabrycznie.

  • 2. Data: 2013-04-02 22:06:13
    Temat: Re: Program do SMSowania
    Od: "pmlb" <b...@d...pl>

    "Trybun" <i...@y...com> wrote in message
> [...]
    > ale żaden nie chce współpracować pod Androidem 4.04. Ani z Pansi SMS, Go
    > SMS Pro czy Handcent SMS nie idzie wysyłać sms-ów, "gryzą" się z tym

    A jaki masz telefon, bo u mnie na 4.1.2 Pansi chodzi bez problemu i chodzilo
    na ICS.

  • 3. Data: 2013-04-02 22:08:21
    Od: W <w...@w...pl>

    Trybun wystukał, co następuje:

> [...]
    > 2.2 ale żaden nie chce współpracować pod Androidem 4.04. Ani z Pansi
    > SMS, Go SMS Pro czy Handcent SMS nie idzie wysyłać sms-ów, "gryzą" się z

    Od samego poczatku na neksusie (i9250, chyba tam na poczatku był 4.0.2?
    doszedłem do 4.2 a teraz mam CM-nightly) używam GO SMS pro i działa bez
    problemu. Przy czym to na telefonie... nei jestem pewien jak przeskok wersji
    ma się do wspominania o tablecie ;)

  • 4. Data: 2013-04-02 22:40:47
    Od: "pmlb" <b...@d...pl>

> [...]
    > doszedłem do 4.2 a teraz mam CM-nightly) używam GO SMS pro i działa bez
    > problemu. Przy czym to na telefonie... nei jestem pewien jak przeskok

    A jaki talet bez karty SIM pozwoli na instalacje czegokolwiek powiazanego z
    komunikacja przez siec komorkowa?

  • 5. Data: 2013-04-02 22:42:39
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-04-02 22:08, W pisze:
> [...]
    > problemu. Przy czym to na telefonie... nei jestem pewien jak przeskok wersji

    Tamte programy były (i są) zainstalowane na tablecie z Androidem 2.2.
    Teraz kupiłem nowy Telefon Alcatela z Androidem 4.04 no i chciałem na
    nim zmienić program do sms-owania, ten fabrycznie zainstalowany nawet
    nie jest zły, ma tylko jedną brzydka cechę - nie zaczyna zdania od
    wielkiej litery, zawsze trzeba to robić ręcznie. A wiec zainstalowałem
    programy które już wypróbowałem na innym urządzeniu i innej wersji
    androida, a tu okazuje się że nic z tego.

  • 6. Data: 2013-04-03 00:11:47
    Od: Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Trybun" <i...@y...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > ale żaden nie chce współpracować pod Androidem 4.04. Ani z Pansi SMS, Go
    > SMS Pro czy Handcent SMS nie idzie wysyłać sms-ów, "gryzą" się z tym

    Co znaczy: "gryzą się"?
    Używałem go sms pro (pansi lubił się "wywalić", handcent mi nie podszedł) na
    2.3.6, 4.03, teraz na 4.1.2 i nie sprawia większych problemów.

  • 7. Data: 2013-04-03 19:31:15
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-04-03 00:11, Iksiński pisze:

> [...]
    > Używałem go sms pro (pansi lubił się "wywalić", handcent mi nie
    > podszedł) na 2.3.6, 4.03, teraz na 4.1.2 i nie sprawia większych

    Po prostu blokują sie wzajemnie, ten fabryczny i zainstalowany gdy chcę
    wysłać wiadomość z tego doinstalowanego.

  • 8. Data: 2013-04-03 20:01:10
    Od: Klebespachtel <f...@o...pl>

    W dniu 2013-04-02 21:50, Trybun pisze:
> [...]
    > 2.2 ale żaden nie chce współpracować pod Androidem 4.04. Ani z Pansi
    > SMS, Go SMS Pro czy Handcent SMS nie idzie wysyłać sms-ów, "gryzą" się z

    Używałem handcenta na 4.0.4 bez najmniejszych problemów. To kwestia
    Twojego telefonu a nie wersji androida.

  • 9. Data: 2013-04-03 20:03:01
    Od: Klebespachtel <f...@o...pl>

    W dniu 2013-04-03 20:01, Klebespachtel pisze:

    > Używałem handcenta na 4.0.4 bez najmniejszych problemów. To kwestia
    > Twojego telefonu a nie wersji androida.

    Handcent ma w ustawieniach aplikacji opcję blokady pozostałych programów
    do smsów.

  • 10. Data: 2013-04-04 09:52:05
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Trybun nabazgrał(a):

> [...]
    > ale żaden nie chce współpracować pod Androidem 4.04. Ani z Pansi SMS, Go
    > SMS Pro czy Handcent SMS nie idzie wysyłać sms-ów, "gryzą" się z tym

    SMS GO PRO działa bez problemu na nie wiem ilu telefonach bo co drugi
    znajomy ma w tym ja. ... coś jednak jest w tym powiedzeniu że problem leży
    miedzy fotelem a ekranem.....