  • 1. Data: 2019-05-15 19:20:02
    Temat: Program do monitorowania transmisji szeregowej
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Witam - czy może ktoś zaproponować program do monitorowania
    transmisji szeregowej, coś jak Putty lub RealTerm tylko z funkcją
    liczenia czasu odstępu między znakami i wstawiania tego czasu
    do podglądu na ekran/do pliku do późniejszej analizy?

    Może działać pod Windows XP lub pod Linuxem (mam Ubuntu).

  • 2. Data: 2019-05-15 19:26:18
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@g...net>

    Pszemol <P...@P...com> napisał(a):
> [...]
    > do podglądu na ekran/do pliku do późniejszej analizy?
    > Może działać pod Windows XP lub pod Linuxem (mam Ubuntu).

    https://www.eltima.com/best-serial-port-monitoring-t
    ools/

    --
    Grzegorz Niemirowski
    https://www.grzegorz.net/

  • 3. Data: 2019-05-16 03:18:10
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Grzegorz Niemirowski" <g...@g...net> wrote in message

    > https://www.eltima.com/best-serial-port-monitoring-t
    ools/

    Żaden z nich nie ma funkcji monitorowania odstępów czasowych
    między znajami odbieranymi/nadawanymi...
    Poza tym - nie szukam programu do monitorowania aplikacji
    na pececie używającej portów tylko chcę podglądać komunikację
    pomiędzy dwoma urządzeniami "embedded" za pomocą peceta,
    który to pecet nie bierze udziału w transmisji.

  • 4. Data: 2019-05-16 07:24:54
    Od: Cezar <c...@t...pl.nospam>

    On 16/05/2019 02:18, Pszemol wrote:
> [...]
    > pomiędzy dwoma urządzeniami "embedded" za pomocą peceta,
    > który to pecet nie bierze udziału w transmisji.

    najprostszy analizator, który działa z Sigrok-iem. Kupisz za $6 i na
    pewno będzie bardziej dokłady niż cokowiek pod DOSem.

    c.

  • 5. Data: 2019-05-16 09:20:41
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 15 May 2019 12:20:02 -0500, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:
    > Może działać pod Windows XP lub pod Linuxem (mam Ubuntu).

    Minicom

    --
    Marek

  • 6. Data: 2019-05-16 09:21:34
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 15 May 2019 20:18:10 -0500, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:
    > Żaden z nich nie ma funkcji monitorowania odstępów czasowych
    > między znajami odbieranymi/nadawanymi...

    Minicom ma z teoretyczną rozdzielczością 1ms.

    --
    Marek

  • 7. Data: 2019-05-16 10:34:41
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@g...net>

    Pszemol <P...@P...com> napisał(a):
    > Żaden z nich nie ma funkcji monitorowania odstępów czasowych
    > między znajami odbieranymi/nadawanymi...

    Większość ma.

> [...]
    > pomiędzy dwoma urządzeniami "embedded" za pomocą peceta,
    > który to pecet nie bierze udziału w transmisji.

    Jeśli któryś z tych programów wymaga wcześniejszego otwarcia portu, to można
    to zrobić innym programem, np. PuTTY albo wierszem polecenia (copy com1
    con).

    --
    Grzegorz Niemirowski
    https://www.grzegorz.net/

  • 8. Data: 2019-05-16 12:01:35
    Od: Adam Górski <gorskiamalpawpkropkapeel_@xx>

    On 2019-05-15 19:20, Pszemol wrote:
> [...]
    > do podglądu na ekran/do pliku do późniejszej analizy?
    >
    > Może działać pod Windows XP lub pod Linuxem (mam Ubuntu).

    https://www.compuphase.com/software_termite.htm

    adam

  • 9. Data: 2019-05-22 15:08:03
    Od: Marek <t...@f...pl>

    W dniu 15.05.2019 o 19:20, Pszemol pisze:
> [...]
    > do podglądu na ekran/do pliku do późniejszej analizy?
    >
    > Może działać pod Windows XP lub pod Linuxem (mam Ubuntu).

    https://free-serial-port-monitor.soft32.com/

    Działa na XP, i 7-ce 32-bit.

    --
    Pzdr.