  • 1. Data: 2016-09-22 14:10:23
    Temat: Program do zwalniania/wyciszenia napędu CD/DVD
    Od: v...@g...com

    CD Bremse i RimhillEx przetestowałem, chujnia z grzybnią, nie działa
    pod w7. Znaczy da się odpalić, ale klikanie napędu nie zwalnia.
    Na starszych systemach działały dobrze.
    DVD kręci z prędkością max. i buczy niemiłosiernie.

    Ktoś używa i podzieli się wiedzą tajemną?

    Jest jeszcze nero drivespeed, ale wywala błąd jakiejś biblioteki.

  • 2. Data: 2016-09-22 19:35:39
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    > Jest jeszcze nero drivespeed, ale wywala błąd jakiejś biblioteki.

    Zrób obraz dysku

  • 3. Data: 2016-09-22 19:46:18
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Thu, 22 Sep 2016 19:35:39 +0200
    doszła do mnie wiadomość <ns14rq$lei$1@usenet.news.interia.pl>
    od "qwerty" <q...@p...fm> :
    >Użytkownik napisał w wiadomości grup
    ooglegroups.com...

    >Zrób obraz dysku

    Najlepiej dobrym aparatem, polecam EOS 5D Mark IV.
    --
    Całujmy wszyscy dupę Henryka.
    http://www.racjonalista.pl/kk.php/s,1546

  • 4. Data: 2016-09-22 21:57:32
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-09-22 o 19:46, Olaf Frikiov Skiorvensen pisze:
> [...]
    > od "qwerty" <q...@p...fm> :
    oglegroups.com...

    > Najlepiej dobrym aparatem, polecam EOS 5D Mark IV.

    To tak, jak swego czasu baby z GS-u zrobiły kopię dyskietek na xero?

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 5. Data: 2016-09-22 22:55:21
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Thu, 22 Sep 2016 21:57:32 +0200
    doszła do mnie wiadomość <ns1d3b$5dr$5@usenet.news.interia.pl>
    od Adam <a...@p...onet.pl> :

    >To tak, jak swego czasu baby z GS-u zrobiły kopię dyskietek na xero?

    Tak też można, ale można też iść na rynek miejski i tam zrobić
    portret, albo lepiej, monidło(powinno wyjść taniej).

    Co do problemu, pamiętam, że niektóre napędy olewały próby
    zafiksowania obrotów płyty, trzeba było im zagzdrawęzić modowany
    firmware.

  • 6. Data: 2016-09-23 09:22:46
    Od: Yakhub <a...@t...te>

    Dnia Thu, 22 Sep 2016 22:55:21 +0200, Olaf Frikiov Skiorvensen napisał(a):
    > Co do problemu, pamiętam, że niektóre napędy olewały próby
    > zafiksowania obrotów płyty, trzeba było im zagzdrawęzić modowany
    > firmware.

    Przepraszam: co im trzeba było zrobić?!

    Piękne słowo!

    --
    Yakhub

  • 7. Data: 2016-09-23 16:50:57
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    to LG?
    zmień sobie na coś normalnego...

  • 8. Data: 2016-09-23 17:20:32
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 23 Sep 2016 09:22:46 +0200
    doszła do mnie wiadomość <k...@4...net>
    od Yakhub <a...@t...te> :

    >Przepraszam: co im trzeba było zrobić?!
    >

    >Piękne słowo!

    Nieco przerobiłem słowo użyte przez Lema w Wizji Lokalnej:
    "...to się ZGUZDRAWĘZI Konphlyktum Międzypłanefarskie"

    Ja powywalałem z komputerów napędy cd/dvd i zostawiłem tylko
    nagrywarkę USB, jak napisał przedpiśca, najlepiej wszystko zripować do
    ISO i ewentualnie dokupić kieszeń emulującą napęd cd/dvd/blueray(np
    ZM-VE300):
    http://www.zalman.com/contents/products/view.html?no
    =212

  • 9. Data: 2016-09-23 17:47:06
    Od: v...@g...com

    użytkownik qwerty napisał:
    > Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Zrób obraz dysku

    Przekopiowałem filmy na HDD i nic nie buczy. Pomroczność
    jasna mnie dopadła. Tak czy inaczej programy pow. nie działają.
    Ten RimhillEx pokazuje prędkość czytania DVD cały czas x7,
    nie reaguje na ustawienia.

  • 10. Data: 2016-09-24 16:26:58
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    > to LG?
    > zmień sobie na coś normalnego...

    Nie przesadzaj.
    LG były jedne z najlepszych. Kopiowały wszystko, łącznie z
    zabezpieczonymi lub nieco uszkodzonymi płytami.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam