  • 1. Data: 2019-01-29 18:56:29
    Temat: Program poleceń w nest banku - czy ktoś korzystał?
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    witam

    sprawdzajac różne promocje, natrafiłem na nest bank, który jakby nie
    kusi żadnymi promocjami za założenie konta i kredytówki. jednak
    dokopałem się do czegoś takiego:

    https://www.nestbank.pl/uslugi/program-partnerski.ht
    ml

    program w którym (pobieżnie i w skrócie) dajemy linka na swoim facebooku
    a ktoś kto w niego kliknie i założy konto przyniesie nam zyski.....
    Znaczące. w zasadzie za nic.
    Czy ja czegoś nie dostrzegam, czy gdzieś jest "prześwietlona" ta oferta
    przez fachowców, czy moze ktoś z tego korzystał i napisze coś niecoś?

    ToMasz

  • 2. Data: 2019-01-29 20:16:51
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

> [...]
    > Czy ja czegoś nie dostrzegam, czy gdzieś jest "prześwietlona" ta oferta
    > przez fachowców, czy moze ktoś z tego korzystał i napisze coś niecoś?

    haczyk 1 aktywne konto - pewnie trzeba wykonać kilka operacji na nim lub
    zasilić je jakąś kwotą
    haczyk 2 nikomu się nie chce zakładać od czapy konta bo wszyscy mają -
    często po kilka

    nasycenie rynku powoduje, że ciężko jest coś takiego zrealizować ale
    parę stów możesz przytulić. Policz tylko swój czas czy rola handlowca
    banku ci się będzie opłacać. Prawie każdy bank ma lub miał tego typu
    system prowizyjny.

  • 3. Data: 2019-01-29 23:19:29
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 29/01/2019 05:56 PM, ToMasz wrote:
> [...]
    > Czy ja czegoś nie dostrzegam, czy gdzieś jest "prześwietlona" ta oferta
    > przez fachowców, czy moze ktoś z tego korzystał i napisze coś niecoś?

    Zaczalbym od zasilacza.

  • 4. Data: 2019-01-30 15:54:42
    Od: z <...@...pl>

    Temu bankowi ktoś polecił (pewnie za pieniądze) mój numer telefonu.
    Paserstwo nie bank ;-)

  • 5. Data: 2019-02-01 16:34:47
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "2late" q...@o...org

    > Zaczalbym od zasilacza.

    Ja też -- jak wysokie jest zasilenie? Ile rzekomo Nest daje?

    -=-

    "z" 5c51bab3$0$490$6...@n...neostrada.pl

    > Temu bankowi ktoś polecił (pewnie za pieniądze) mój numer telefonu.

    Mego numeru chyba nikt nikomu nie poleci... ;)

    > Paserstwo nie bank ;-)

    Poleciłem Nest kilka razy sam sobie (lub podobnie) ale
    obiecanego zasilenia_za_polecenie z Nest nie znalazłem...
    Co najmniej 3 razy zabrakło zasilenia... Raz nawet
    reklamowałem -- bezskutecznie...

    --