  • 1. Data: 2014-10-30 17:59:13
    Temat: Projekt 30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Uwazacie ze 10 mniej ratuje zycie, a 60 km/h zabija ?

    To pojedziecie 30
    http://edroga.pl/inzynieria-ruchu/brd/9283-30-km-h-u
    lice-przyjazne-zyciu

    Prezydenci i burmistrzowie trzynastu polskich miast podczas IV
    Kongresu Mobilności Aktywnej (Gdańsk, 12-13 września br.) podpisali
    się pod deklaracją uznania prędkości 30 km/h jako podstawowej w
    obszarach zabudowanych i tym samym otwarcie poparli Europejską
    Inicjatywę Obywatelską "30 km/h - ulice przyjazne życiu!".

    Dac kurze grzede.

    J.

  • 2. Data: 2014-10-30 18:27:34
    Temat: Re: Projekt 30
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > To pojedziecie 30

    E tam, bicie piany.

  • 3. Data: 2014-10-30 18:28:54
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2014-10-30 17:59, J.F. pisze:

> [...]
    > zabudowanych i tym samym otwarcie poparli Europejską Inicjatywę
    > Obywatelską "30 km/h - ulice przyjazne życiu!".

    jestem za, jak dadzą 20km/h to ich poprę (bo wreszcie się ludzie wkurwią
    i wyjdą na ulice)
    a tak naprawdę to będziemy się cieszyć że nie zrobili 30km/h i będziemy
    mogli śmigać po mieście 40km/h :)

    Łukasz

  • 4. Data: 2014-10-30 19:19:19
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    Thursday, October 30, 2014, 5:59:13 PM, you wrote:

> [...]
    > obszarach zabudowanych i tym samym otwarcie poparli Europejską
    > Inicjatywę Obywatelską "30 km/h - ulice przyjazne życiu!".

    Dawać ich listę - póki jest przed wyborami - oby dla nich ostatnimi. A
    jak się powybierają, to na służbowe i prywatne samochody kagańce
    30km/h im pozakładać.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 5. Data: 2014-10-30 22:29:55
    Od: "zhbick" <k...@s...de>

    a.pl...

    > http://edroga.pl/inzynieria-ruchu/brd/9283-30-km-h-u
    lice-przyjazne-zyciu

    a może przed każdym samochodem dać człowieka z flagą?

  • 6. Data: 2014-10-30 23:14:22
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > zabudowanych i tym samym otwarcie poparli Europejską Inicjatywę
    > Obywatelską "30 km/h - ulice przyjazne życiu!".

    ...to se usiędę :-)

  • 7. Data: 2014-10-30 23:40:38
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2014-10-30 o 17:59, J.F. pisze:
> [...]
    lice-przyjazne-zyciu
    > Prezydenci i burmistrzowie trzynastu polskich miast (...)
    Którzy to, konkretnie, miasta i nazwiska proszę!

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 8. Data: 2014-10-31 01:50:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 30 Oct 2014 23:40:38 +0100, BartekK napisał(a):
    lice-przyjazne-zyciu
    > Którzy to, konkretnie, miasta i nazwiska proszę!

    Cholera wie, tajne jakies ?

    Jak sie okazuje - to z ubieglego roku
    http://www.kongresmobilnosci.pl/palio/html.run?_Inst
    ance=kma&_PageID=198&_Lang=pl&_CatID=161&_CheckSum=-
    1954906896

    Wsrod gosci Kongresu - nasz ulubiony minister Slawomir Nowak-Zegarek.
    Ale czy podpisal ... nawet jesli, to juz nie jest ministrem :-)
    W tym roku podpisywania deklaracji juz nie bylo.

    Na pocieszenie - rowerowa przejazdzke uczestnikom umilil deszczyk :-)

    J.

  • 9. Data: 2014-10-31 08:27:52
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > Wsrod gosci Kongresu - nasz ulubiony minister Slawomir Nowak-Zegarek.
    > Ale czy podpisal ... nawet jesli, to juz nie jest ministrem :-)

    To nie znaczy, że nie będzie w przyszłości :)

  • 10. Data: 2014-10-31 20:00:54
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Thu, 30 Oct 2014 17:59:13 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Dac kurze grzede.

    A po tej sterfie 30 szef ITD i tak bedzie zapierdzielał 130 :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280