  • 1. Data: 2014-12-18 21:52:25
    Temat: Projektant obudowy metalowe.
    Od: Bolko <s...@g...com>

    Pracuje teraz w trochę specyficznej branży - teletechnika.
    Potrzebuje obudowy metalowe takie siakie i owakie.
    Okazuje się że niewiele firm to robi.
    A tak naprawdę to jeszcze mniej niż nie wiele.
    Natomiast dużo firm mówi OK.
    Zrobimy to jak dostaniemy projekt.
    Pytanie gdzie takiego człowieka znaleść.
    Pomijam firmy które to produkują albo po prostu kradzież projektu.

  • 2. Data: 2014-12-19 16:16:26
    Temat: Re: Projektant obudowy metalowe.
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    W dniu 2014-12-18 o 21:52, Bolko pisze:
    > Pracuje teraz w trochę specyficznej branży - teletechnika.
    > Potrzebuje obudowy metalowe takie siakie i owakie.
    > Okazuje się że niewiele firm to robi.

    A obudowy jakieś specjalne ?

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 3. Data: 2014-12-19 16:28:55
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 19 grudnia 2014 16:16:25 UTC+1 użytkownik PeJot napisał:

    > A obudowy jakieś specjalne ?
    >
    > --
    > P. Jankisz
    > O rowerach: http://coogee.republika.pl/pj/pj.html
    > "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest
    > tylu idiotów" Stanisław Lem

    Jeśli da się kątomierzem i miarka zwijaną zmierzyć to żadna nie jest specjalna.

  • 4. Data: 2014-12-19 21:02:17
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    W dniu 2014-12-19 o 16:28, k...@g...com pisze:

    > Jeśli da się kątomierzem i miarka zwijaną zmierzyć to żadna nie jest specjalna.

    No nie wiem, jakieś dławiki na przewody, etc.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 5. Data: 2014-12-19 21:41:21
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 19 grudnia 2014 21:02:15 UTC+1 użytkownik PeJot napisał:

> [...]
    > O rowerach: http://coogee.republika.pl/pj/pj.html
    > "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest

    Otwory albo wytną albo wypalą laserem. Gdzie problem?

  • 6. Data: 2014-12-20 08:59:12
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    W dniu 2014-12-19 o 21:41, k...@g...com pisze:

    > Otwory albo wytną albo wypalą laserem. Gdzie problem?

    Pewnie jak zwykle - za drogo :>

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 7. Data: 2014-12-20 11:43:01
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 20 grudnia 2014 08:59:10 UTC+1 użytkownik PeJot napisał:

> [...]
    > O rowerach: http://coogee.republika.pl/pj/pj.html
    > "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest

    Mogę się mylić ale wydaje mi się ze w tej chwili wycinanie laserem w cienkich
    blachach jest najtańszą metodą jaka istnieje. Nie licząc oczywiście Chińczyków którym
    dla 3 milionów takich samych metalowych skrzynek mogą zrobić wykrojnik co w jednej
    operacji wytnie z arkusza potrzebne elementy.

  • 8. Data: 2014-12-20 16:40:31
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    W dniu 2014-12-20 o 11:43, k...@g...com pisze:

    > Mogę się mylić ale wydaje mi się ze w tej chwili wycinanie laserem w cienkich
    blachach jest najtańszą metodą jaka istnieje.

    Mogę się mylić ale wydaje mi się ze wycinanie laserem w cienkich
    blachach nie zrobi *gotowej* obudowy.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 9. Data: 2014-12-20 17:04:16
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    "PeJot"
    > Mogę się mylić ale wydaje mi się ze wycinanie laserem w cienkich blachach
    > nie zrobi *gotowej* obudowy.

    Na gotowo ty tylko drukarka 3D. :-)

    Robert

  • 10. Data: 2014-12-20 17:14:49
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 20 grudnia 2014 16:40:28 UTC+1 użytkownik PeJot napisał:

> [...]
    > O rowerach: http://coogee.republika.pl/pj/pj.html
    > "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest

    Ale zrobi półfabrykat. Potem się zagina na krawędziarce, zgrzewa elementy, maluje,
    pakuje do pudelka albo owija folią i wysyła do odbiorcy. Można i wycinać na prasie.
    Ale dużo drożej będzie. Wycinanie z arkusza na prasie też nie da gotowej obudowy.