  • 1. Data: 2019-07-07 00:01:28
    Temat: Projektowanie stron WWW - jak po nowemu tego dokonać?
    Od: Marek S <p...@s...com>

    Witam,

    Na grupie PHP dowiedziałem się, że współcześnie projektuje się serwisy
    WWW poprzez grzebanie w kodzie HTML/CSS/PHP/JS w jakimś frameworku i
    oglądanie zmian w przeglądarce. Tworzenie layoutu za pomocą narzędzi
    wizualnych (Adobe Dreamweaver) świadczy ponoć o zatrzymaniu się w epoce
    kamienia łupanego.

    Osobiście z dystansem podchodzę do takich opinii. Więc spróbuję tutaj
    zasięgnąć języka. Otóż załóżmy, że klient zaakceptował graficzny layout
    serwisu. Teraz czas na pocięcie grafiki i utworzenie szablonu HTML/CSS
    na podstawie tegoż layoutu. Do tej pory robiłem takie rzeczy właśnie w
    Dreamweaverze. Fantastycznie składa się w nim strukturę HTML/CSS. Efekty
    tego widać natychmiast w podglądzie. Jeśli potrzebne są jakieś panele,
    sekcje itp. to również je projektuję w ten sam sposób. Potem kawałki
    kodu przenoszę do frameworka.

    Moje pytania są następujące:
    1. Dlaczego tego typu podejście jest naganne?
    2. Jakie podejście stosujecie do tworzenia kodu HTML/CSS "po współczesnemu"?

    Marek

Wzory dokumentów

Wyszukaj i pobierz za darmo: