  • 1. Data: 2012-12-27 10:06:07
    Temat: Promocja "Ważność konta 1 rok" w taryfie "Orange free na kartę"
    Od: "Leszek" <l...@g...com>

    Hej,

    Uzbierałem w taryfie "Orange free na kartę" około 30GB transferu. Czy jeśli
    skorzystam z promocji "Ważność konta 1 rok" to będę mógł bez żadnych
    doładowań korzystać przez cały rok z tych 30GB transferu? Czy ten transfer
    nie przepadnie, jeśli nie doładuję w ciągu 5 m-cy od ostatniego doładwania?
    (doładowuję po 100 zł)

    Pozdrawiam,
    Leszek

  • 2. Data: 2012-12-27 10:20:18
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Użytkownik "Leszek" <l...@g...com> napisał w wiadomości
    > Uzbierałem w taryfie "Orange free na kartę" około 30GB transferu.

    Ja Cie pierzynie! Daj trochę! :-))

    > Czy jeśli skorzystam z promocji "Ważność konta 1 rok" to będę mógł bez
    > żadnych doładowań korzystać przez cały rok z tych 30GB transferu?

    Przypomniałbyś procedurę - wysyła się jaką treść SMS pod który numer?

    > Czy ten transfer nie przepadnie, jeśli nie doładuję w ciągu 5 m-cy od
    > ostatniego doładwania? (doładowuję po 100 zł)

    Też mnie to interesuje choć nie znam odpowiedzi...
    Doładowałem pustą kartę bez żadnych środków (wszystko się
    przeterminowało bo rok nie używana) i dostałem ponad 7GB limitu.
    Miało być tylko 6GB. Skąd był ten ponad 1GB nadmiaru? Czy
    odblokowały się jakieś stare pakiety danych czy to jakiś bonus za 100zł?

  • 3. Data: 2012-12-27 10:36:31
    > Przypomniałbyś procedurę - wysyła się jaką treść SMS pod który numer?

    START na numer 8002 :)

    > Też mnie to interesuje choć nie znam odpowiedzi...

    Transfer jednak też ważny przez cały rok od wysłania SMSa :)

    PS: Sorki, zły przycisk wcisnąłem i poszło też na priva.

  • 4. Data: 2012-12-27 10:49:41
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    On Thu, 27 Dec 2012 10:36:31 +0100, "Leszek" <l...@g...com>
    wrote:
    > START na numer 8002 :)

    Super, dzieki. Muszą być duże litery czy to obojętne?

    > Transfer jednak też ważny przez cały rok od wysłania SMSa :)

    No to fajnie, bo chyba tych 6GB nie wykorzystam do 6-go stycznia...

    > PS: Sorki, zły przycisk wcisnąłem i poszło też na priva.

    Nie ma problemu...

  • 5. Data: 2012-12-27 11:22:18
    Od: "Leszek" <l...@g...com>

    > Muszą być duże litery czy to obojętne?

    Nie mam zielonego pojęcia. Na wszelki wypadek sam piszę wielkimi :)

    I znów zły przycisk :)

  • 6. Data: 2012-12-27 14:26:11
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

> [...]
    > Miało być tylko 6GB. Skąd był ten ponad 1GB nadmiaru? Czy
    > odblokowały się jakieś stare pakiety danych czy to jakiś bonus za 100zł?

    wynika z sumy bonusu GB i złotówek przeliczonych na GB

    erator/

  • 7. Data: 2012-12-27 22:06:42
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Użytkownik "zlotowinfo" <d...@d...xx> napisał w wiadomości

    > wynika z sumy bonusu GB i złotówek przeliczonych na GB

    Chcesz powiedzieć, że ta nadwyżka ponad 6 to zużyje mi kasę???
    Dziwne...

  • 8. Data: 2012-12-28 12:50:56
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

    > Chcesz powiedzieć, że ta nadwyżka ponad 6 to zużyje mi kasę???
    > Dziwne...

    tak

    erator/

  • 9. Data: 2012-12-28 23:16:00
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    On Fri, 28 Dec 2012 12:50:56 +0100, "zlotowinfo" <d...@d...xx> wrote:

    > tak

    To jak w takim razie sprawdzic ile zostalo internetu zanim zacznie
    zjadac złotówki z konta?

  • 10. Data: 2012-12-29 00:38:29
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

    ember.org...

    > To jak w takim razie sprawdzic ile zostalo internetu zanim zacznie zjadac
    > złotówki z konta?

    ze strony orange po zalogowaniu

    z komórki: *100# (stan konta i stan bonus internet)
    ilośćGB-kwotazł/100
    7-100/100=6GB
    2,77-50/100=2.27GB
    1,26-25/100=1.01GB