  • 1. Data: 2020-03-31 00:40:35
    Temat: Prośba do posiadaczy skanera EPSON Perfection V330 Photo
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    Hej. Czy jest tutaj ktoś, kto posiada ww model skanera? Potrzebuję z
    płytki instalacyjnej skanera EPSON Perfection V330 Photo katalog
    instalacyjny i/lub plik instalacyjny ABBYY FineReader 9.0 Sprint (a
    dokładniej wszystko co znajduje się w folderze o nazwie uni_desvahz i
    podfolderach. Do skanera był dołączony na płytce ten program.

    Sam program mam zainstalowany, ale zauważyłem, że gdy go uruchamiam to
    sprawdza dostępne opcje i odwołuje się do folderu, w którym znajduje się
    ten folder i pliki w nim.

    A zorientowałem się, gdy wirus zainfekował mi pliki w folderze
    uni_desvahz i gdy uruchamiam FineReader to otwiera ścieżkę do tego
    folderu i w wyświetlanym komunikacie prosi o "wskazanie właściwej
    ścieżki, w której znajduje się pakiet ABBY FineReader 9.0 Sprint.msi"

    Pomoże ktoś? Za cholerę nie mogę znaleźć tej płytki. Z góry i z dołu
    dziękuję.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 2. Data: 2020-03-31 01:19:28
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-03-31 o 00:40, Krystek pisze:
> [...]
    > ścieżki, w której znajduje się pakiet ABBY FineReader 9.0 Sprint.msi"
    >
    > Pomoże ktoś? Za cholerę nie mogę znaleźć tej płytki. Z góry i z dołu

    https://www.google.pl/search?source=hp&ei=_n2CXuayA6
    KWlwTMx4uQAQ&q=abbyy+finereader+9.0+sprint+free+down
    load&oq=ABBYY+FineReader+9.0+Sprint&gs_lcp=CgZwc3ktY
    WIQARgCMgIIADICCAAyBggAEBYQHjIGCAAQFhAeMgYIABAWEB4yB
    ggAEBYQHjIGCAAQFhAeMgYIABAWEB4yBggAEBYQHjIGCAAQFhAeU
    INRWINRYMGbAWgAcAB4AIABhwGIAYcBkgEDMC4xmAEAoAECoAEBq
    gEHZ3dzLXdpeg&sclient=psy-ab

    --
    animka

  • 3. Data: 2020-03-31 14:55:26
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2020-03-31 01:19, Animka pisze:

> [...]
    ggAEBYQHjIGCAAQFhAeMgYIABAWEB4yBggAEBYQHjIGCAAQFhAeU
    INRWINRYMGbAWgAcAB4AIABhwGIAYcBkgEDMC4xmAEAoAECoAEBq

    A sprawdzałaś co jest pod tymi linkami? Bo ja sprawdzałem i nie mam tam
    tego, czego szukam. Potrzebuję wersji z płytki. więc daruj sobie.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 4. Data: 2020-04-05 14:34:40
    Od: m...@s...com

    Deep inside the Matrix, convinced that Tue, 31 Mar 2020 00:40:35 +0200
    is the real date, Krystek <s...@k...art.pl> has written
    something quite wise. But (s)he wasn`t the one.

    >Hej. Czy jest tutaj ktoś, kto posiada ww model skanera?

    W pracy mam bodajże V370. Podejdzie?

  • 5. Data: 2020-04-07 18:25:15
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2020-04-05 14:34, m...@s...com pisze:
    > Deep inside the Matrix, convinced that Tue, 31 Mar 2020 00:40:35 +0200
    > is the real date, Krystek has written
    > something quite wise. But (s)he wasn`t the one.

    > W pracy mam bodajże V370. Podejdzie?

    Już mi na innej grupie w pliku ZIP jeden z Usenetautów udostępnił całą
    zawartość płyty CD. I program zaczął działać. Ale dziękuję za propozycję :)

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/