  • 1. Data: 2012-04-12 14:30:46
    Temat: Prośba o ocenę Freewinda 650
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    Koleżka mnie męczy ale chyba już niedługo coś kupi i będzie z głowy.

    Tym razem jedziemy oglądać takie toto:

    http://otomoto.pl/suzuki-xf-freewind-650-wroclaw-zar
    ej-M3095389.html

    Jakby ktoś miał jakieś spostrzeżenia z tego co się da zobaczyć, byłbym
    dźwięczny.
    Koleżkę niepokoi przebieg i czy przy takim (84kkm) nie trzeba by
    niedługo jakiegoś remontu robić.

    Pozdrawiam
    Lisciasty /Jelcz-Laskowice. Zadupie Wrocławia/
    --
    Kawidło GPZ 550 '82
    Tygrys '05

  • 2. Data: 2012-04-12 15:04:10
    Temat: Re: Prośba o ocenę Freewinda 650
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-04-12 14:30, Lisciasty pisze:

    > Koleżkę niepokoi przebieg i czy przy takim (84kkm) nie trzeba by
    > niedługo jakiegoś remontu robić.

    Niechze dorzuci pare dych to mu przekreca na 32kkm ;)

    pozdr
    newrom
    --
    RD07 - http://otomoto.pl/honda-xrv-africatwin-M3128032.html
    Hornet - http://otomoto.pl/honda-hornet-cb-600-M3127961.html

  • 3. Data: 2012-04-12 15:14:08
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    Lisciasty napisał(a):
    > http://otomoto.pl/suzuki-xf-freewind-650-wroclaw-zar
    ej-M3095389.html

    > Jakby ktoś miał jakieś spostrzeżenia z tego co się da zobaczyć, byłbym
    > dźwięczny.

    bardzo ladny stan z fot

    > Koleżkę niepokoi przebieg i czy przy takim (84kkm) nie trzeba by
    > niedługo jakiegoś remontu robić.

    A skad ten przebieg? Z foty? Bo dla mnie to tam jest 41kkm. Bo jesli 84
    to raczej nie wierze ze nie bylo juz wymiany tloka, to duzy singiel,
    przy takim przebiegu raczej na pewno juz trzebaby conieco zrobic w silniku.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 4. Data: 2012-04-12 17:46:52
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    > A skad ten przebieg? Z foty? Bo dla mnie to tam jest 41kkm. Bo jesli 84
    > to raczej nie wierze ze nie bylo juz wymiany tloka, to duzy singiel,
    > przy takim przebiegu raczej na pewno juz trzebaby conieco zrobic w silniku.

    Niekoniecznie. Mialem XT600 z przebiegiem ok 90 kkm (bez remontu)
    ktorego potem skutecznie ujezdzalo jeszcze przynajmniej 2 moich znajomych.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 5. Data: 2012-04-12 19:40:06
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 12 Kwi, 15:14, Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl> wrote:
    > A skad ten przebieg? Z foty? Bo dla mnie to tam jest 41kkm. Bo jesli 84
    > to raczej nie wierze ze nie bylo juz wymiany tloka, to duzy singiel,
    > przy takim przebiegu raczej na pewno juz trzebaby conieco zrobic w silniku.

    Oglądalim, tam faktycznie jest 84kkm :>
    Koleś nie wie czy było coś robione, ma go od roku i mało jeździł.
    Padaka fajnie chodzi, zadbana, zobaczym czy koleżka go weźmie.

  • 6. Data: 2012-04-13 10:59:04
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    Kuczu napisał(a):
    > Niekoniecznie. Mialem XT600 z przebiegiem ok 90 kkm (bez remontu)
    > ktorego potem skutecznie ujezdzalo jeszcze przynajmniej 2 moich znajomych.

    Ano pamietam. Ale to XT, a tu mamy deera 650 ktory akurat ma slabsze
    opinie jesli chodzi o trwalosc. Tak czy siak trzeba ogladnac i juz. Bo
    wizualnie bardzo ladny i widac, ze raczej nie zmeczony.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead