  • 1. Data: 2015-07-07 08:20:43
    Temat: Prośba o sugestie w wyborze samochodu - coś dużego.
    Od: WW <w...@v...pl>

    Witam

    Mam prośbę o sugestie na temat wyboru modelu samochodu.
    Założenie eksploatacyjne - wygodna podróż 4 dorosłych osób i dużego oraz
    ciężkiego bagażu.

    Dużego, to znaczy znacznie przekraczającego możliwości bagażnika SUW-a,
    np. Tuareg.
    To zastanawiające, ale wszystkie SUW-y mają małe bagażniki. Posiadane
    kombi też nie daje rady.
    Spróbowałem Amaroka, paka wielka, siedzenia wygodne, ale niestety tylko
    przednie. Drugi rząd siedzeń to porażka. Można tam dowozić robotników
    na pobliska budowę. Jednak nikt nie zasłużył na siedzenie na nim przez
    1500 km.
    Miejsca na wymianę na wygodne fotele też nie za wiele - sprawdzam
    właśnie taką możliwość w firmach tapicerskich.

    Czy istnieje samochód pozbawiony tej wady?
    Furgonetka odpada z innych powodów.

    Poza eksploatacją wyjazdową, to ma być samochód do niezbyt częstego
    użytkowania, tak ok. 6 - 8 tyś kilometrów w roku a więc nie za wiele.

    Pozdrawiam
    WW

  • 2. Data: 2015-07-07 10:33:21
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2015-07-07 o 08:20, WW pisze:
> [...]
    >
    > Poza eksploatacją wyjazdową, to ma być samochód do niezbyt częstego
    > użytkowania, tak ok. 6 - 8 tyś kilometrów w roku a więc nie za wiele.

    Ford S-MAX, Galaxy, VW Sharan, Seat Alhambra, EuroVAN (C8, 807, Ulysse,
    Phedra). Może coś mniejszego Zafira, Touran??

  • 3. Data: 2015-07-07 11:06:24
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    > WW
    z usa? escalade?
    jest tez podobno dodge ram z takim rozwiazaniem tylnej kanapy ze ma byc
    wygodnie.

  • 4. Data: 2015-07-07 11:11:02
    Od: "Axel" <n...@s...mu>

    Użytkownik "WW" <w...@v...pl> napisał w wiadomości grup

> [...]
    >
    > Poza eksploatacją wyjazdową, to ma być samochód do niezbyt częstego
    > użytkowania, tak ok. 6 - 8 tyś kilometrów w roku a więc nie za wiele.

    Ze znanych mi: Peugeot 5008 - 3 oddzielne fotele z tyłu, 800l bagażnika do
    rolety, a ponieważ to nadwozie kombi, to pod sufit pewnie jeszcze połowę
    tego, Renault Espace (olbrzymi bagażnik bez trzeciego rzędu foteli), Vectra
    C kombi.

    --
    Axel

  • 5. Data: 2015-07-07 11:29:01
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2015-07-07 o 09:27, AL pisze:

    > Co znaczy male? Podaj jakie wymiary miec powinny.
    > Co znaczy wszystkie suwy? Jakie testowales procz Taurega?

    > np. outlandera probowales?

    Tak.
    Nawet najbardziej podobał się nam ze wszystkich. Promień zawracania
    wręcz fenomenalny. Jednak nawet po wymontowaniu trzeciego rzędu siedzeń
    było kiepsko. Podłoga bagażnika nierówna (!), próg załadunkowy wysoko i
    miejsca nie za dużo. Do tego brak możliwości porządnego zabezpieczenia
    bagaży przed wpadnięci do środka.

    Dzięki i pozdrawiam
    WW

  • 6. Data: 2015-07-07 11:38:38
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2015-07-07 o 11:11, Axel pisze:

> [...]
    > do rolety, a ponieważ to nadwozie kombi, to pod sufit pewnie jeszcze
    > połowę tego, Renault Espace (olbrzymi bagażnik bez trzeciego rzędu

    Dzięki.
    Z uwagi na przewidziane zastosowanie, niezbędny jest napęd 4x4 i
    właściwości terenowe, ale bez przesady. To nie wóz przeprawowy.
    Nisko zawieszone wozy, jak mój Passat nie przechodzą. Trzeba je
    wcześniej rozładowywać i lądować dopiero na asfalcie a noszenie bagaży,
    nieraz dość daleko, do i z samochodu już przestało mi się podobać.

    Dlatego właśnie pozwoliłem sobie zawracać Wam głowę.

    Dzięki i pozdrawiam
    WW

  • 7. Data: 2015-07-07 12:48:25
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

> [...]
    >
    > Poza eksploatacją wyjazdową, to ma być samochód do niezbyt częstego
    > użytkowania, tak ok. 6 - 8 tyś kilometrów w roku a więc nie za wiele.

    Mitsubishi L200, Nissan Navara, Toyota Hi-Lux, ISUZU jakieśtam?
    Wersje z pełną pięcioosobową kabiną. Są też wersje z ciasną tylną ławką.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 8. Data: 2015-07-07 13:38:33
    Temat: Re: Pro?ba o sugestie w wyborze samochodu - co? du?ego.
    Od: twistedme <t...@o...pl>

    W dniu 2015-07-07 o 11:06, abn140 pisze:
    > z usa? escalade?
    > jest tez podobno dodge ram z takim rozwiazaniem tylnej kanapy ze ma byc
    > wygodnie.

    To może f150? King Ranch albo Platinum? Kiedyś sobie kupię :)

    https://www.youtube.com/watch?v=b-MksZbRhLg

  • 9. Data: 2015-07-07 14:07:16
    Od: p0li <p...@t...net>

    T->Dnia 2015-07-07 11:38:38 niejaki WW napisał:
    > Z uwagi na przewidziane zastosowanie, niezbędny jest napęd 4x4 i
    > właściwości terenowe, ale bez przesady. To nie wóz przeprawowy.

    chevrolet astro (gmc safari) w wersji 4x4

    ciut większy od transportera, 4 kapitańskie fotele - a po wyjęciu tylnej
    kanapy - mnóstwo miejsca
    V6 dobrze znosi lpg, 200 kuników też wystarcza do sprawnego poruszania się

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 10. Data: 2015-07-07 14:25:01