  • 1. Data: 2014-07-16 18:31:40
    Temat: Prośba o zagłodzenie miejscowej kurwy
    Od: Hans Kloß <d...@i...pl>

    Ja wiem, sam bez winy nie jestem, ale prośba - może by tak zagłodzić tego
    skurwielca?
    Dokładnie pisać nie muszę, głupek sam się odezwie. Nie karmy durnowatego
    trolla, bo to nie tylko
    go rozzuchwala (nie musi się bać, że po ryju zbierze) - ale jeszcze ciągle
    jest z KFa wyciągany.

    Proszę....

  • 2. Data: 2014-07-16 20:11:09
    Temat: Re: Prośba o zagłodzenie miejscowej kurwy
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Hans,

    Wednesday, July 16, 2014, 6:31:40 PM, you wrote:

> [...]
    > trolla, bo to nie tylko
    > go rozzuchwala (nie musi się bać, że po ryju zbierze) - ale jeszcze ciągle

    Niestety, zawsze się znajdzie ktoś, kto uważa, że trzeba pomagać. I
    zostanie za to sowicie przez trolla ukarany. A my musimy to czytać.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 3. Data: 2014-07-16 20:38:40
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    > Niestety, zawsze się znajdzie ktoś, kto uważa, że trzeba pomagać. I
    > zostanie za to sowicie przez trolla ukarany. A my musimy to czytać.

    przeciez nieszkodliwy jest. ot, miejscowy folklor... kiedyś był Juliusz
    i NameNo, teraz jest wielbiciel tuska :D

    @

  • 4. Data: 2014-07-16 20:43:08
    Od: Adam Górski <gorskiamalpa@wpkropkapl>

    W dniu 2014-07-16 18:31, Hans Kloß pisze:
> [...]
    > trolla, bo to nie tylko
    > go rozzuchwala (nie musi się bać, że po ryju zbierze) - ale jeszcze

    Tak, to chyba dobry pomysł.
    Mój błąd.

    Adam

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 5. Data: 2014-07-16 21:58:42
    Od: jg <f...@f...pl>

    Dnia Wed, 16 Jul 2014 18:31:40 +0200, Hans Kloß napisał(a):

> [...]
    > trolla, bo to nie tylko
    > go rozzuchwala (nie musi się bać, że po ryju zbierze) - ale jeszcze ciągle

    kto sie pierwszy odezwie ten gupi...

    --
    jg

  • 6. Data: 2014-07-16 23:49:40
    Od: John Smith <d...@b...pl>

    On 16-07-2014 20:38, Artur Miller wrote:

    > przeciez nieszkodliwy jest. ot, miejscowy folklor... kiedyś był Juliusz
    > i NameNo, teraz jest wielbiciel tuska :D

    Ale po co ma zdychać? Jak sie przyjrzeć grupowemu głupkowi to można
    zauważyć, że poziomem chamstwa od dialogów na taśmach
    Sikorski-Rostowski, nie odstaje.
    A to ponoć elita naszego kraju.
    K.

  • 7. Data: 2014-07-17 00:10:30
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Artur Miller pisze tak:

    > przeciez nieszkodliwy jest. ot, miejscowy folklor... kiedyś był
    > Juliusz i NameNo, teraz jest wielbiciel tuska :D

    Zobaczycie. Jeszcze będziecie płakać na starość grzebiąc w śmietnikach
    a on z Waszej wiedzy tutaj wyłudzonej, ukuje elektrodę bis.

    Będzie za grube bitcoiny udostępniał dzieciom Androida tutoriale jak
    założyć baterie paluszki do latarki.

    :)

    --
    Piter

  • 8. Data: 2014-07-17 08:58:01
    Od: <k...@w...pl>

    Ale jeżeli chodzi o "wielbiciela tuska" w każdym zespole potrzebny jest jakiś
    głupek aby inni mogli się z niego śmiać i mieć możliwość odskoczni od
    ważniejszych problemów, a On ma przekonanie o swojej wyjątkowości (przecież jest
    wśród najlepszych). W zasadzie to opis pewnego filmu o podrózy w kosmos, nie
    pamiętam tytułu. Jakże kino trafnie opisuje rzeczywistość.