  • 1. Data: 2017-11-07 12:28:31
    Temat: Prośba-pytanie do użytkowników Lumii
    Od: "Pat" <s...@s...com>

    Mam Lumię 535 Dual SIM z systemem
    Windows Phone 8.1 (jeszcze).
    Miałam ostatio 2 bardzo ważne dla mnie
    połączenia przychodzące. Gdy chciałam
    sprawdzić kiedy to dokładnie było i ile
    te rozmowy trwały, po dotknięciu danej
    pozycji w "historii", palec mi się przesunął
    i zamiast wybrania "szczegóły" wybrałam
    "usuń". Usunięcie nastąpiło bez wymagania
    potwierdzenia.
    Pytanie: czy można taką operację odwrócić,
    to znaczy przywrócić usunięte informaje
    od kogo, kiedy i jak długo trwały te połączenia?
    Jest to dla mnie bardzo ważne.

    Pozdrawiam
    Pat

  • 2. Data: 2017-11-07 13:05:42
    Temat: Re: Prośba-pytanie do użytkowników Lumii
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-11-07 o 12:28, Pat pisze:
> [...]
    > Pytanie: czy można taką operację odwrócić,
    > to znaczy przywrócić usunięte informaje
    > od kogo, kiedy i jak długo trwały te połączenia?

    Sprawdź na billingu u operatora.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2017-11-07 13:10:26
    Od: p...@g...com

    https://www.microsoft.com/pl-pl/store/p/plus-online/
    9nblgggzm7q8

    sprobuj zainstalowac apke swojego operatora moze da rade

  • 4. Data: 2017-11-07 13:11:03
    Od: "Pat" <s...@s...com>

    > Sprawdź na billingu u operatora.

    Na to wpadłam sama. :-)
    Orange pokazuje tylko połączenia wychodzące.

    Pozdrawiam
    Pat

  • 5. Data: 2017-11-07 13:22:40
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-11-07 o 13:11, Pat pisze:
    > wiadomości news:ots7io$i63$1@node1.news.atman.pl...

    > Na to wpadłam sama. :-)
    > Orange pokazuje tylko połączenia wychodzące.

    Dziwne. Nie wiesz kiedy. Nie wiesz od kogo. Nie wiesz jak długo. Ale
    wiesz, że ważne.

    Mąż cię zdradza?

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2017-11-07 13:29:38
    Od: "Pat" <s...@s...com>

    > Dziwne. Nie wiesz kiedy. Nie wiesz od kogo. Nie wiesz jak długo. Ale wiesz, że
    ważne.

    > Mąż cię zdradza?

    Po lekturze Twoich niektórych odpowiedzi na grupie
    dotyczącej prawa myślałam, że jesteś mądrzejszy.
    Niemiłe rozczarowanie.

    Pat

  • 7. Data: 2017-11-07 13:44:19
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-11-07 o 13:29, Pat pisze:

    > wiadomości news:ots8ih$6ik$1@node2.news.atman.pl...

    > Po lekturze Twoich niektórych odpowiedzi na grupie
    > dotyczącej prawa myślałam, że jesteś mądrzejszy.
    > Niemiłe rozczarowanie.

    Skoro się domyśliłem, to jeszcze tak źle ze mną nie jest :)

    --
    Liwiusz

  • 8. Data: 2017-11-07 13:45:06
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 7 Nov 2017 13:29:38 +0100, Pat napisał(a):

    > Po lekturze Twoich niektórych odpowiedzi na grupie
    > dotyczącej prawa myślałam, że jesteś mądrzejszy.
    > Niemiłe rozczarowanie.

    Nie myl wiedzy z mądrością :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 9. Data: 2017-11-07 13:57:37
    Od: "Pat" <s...@s...com>

    Użytkownik "Jacek Maciejewski" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Nie myl wiedzy z mądrością :)

    Słusznie, masz rację. Jego ostatnia odpowiedź jeszcze
    bardziej o tym świadczy.

    Pozdrawiam
    Pat

  • 10. Data: 2017-11-07 14:05:12
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-11-07 o 13:57, Pat pisze:

    > Użytkownik "Jacek Maciejewski" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Słusznie, masz rację. Jego ostatnia odpowiedź jeszcze
    > bardziej o tym świadczy.

    Zwłaszcza że mądrość to m. in. posiadanie wiedzy. Pogrążajcie się
    jeszcze bardziej.

    A ty, Pat, swoje bajeczki o tym, że dostajesz amnezji z kim rozmawiałaś,
    opowiadaj gdzieś indziej :)

    --
    Liwiusz