  • 11. Data: 2017-11-07 14:14:31
    Temat: Re: Prośba-pytanie do użytkowników Lumii
    Od: "Pat" <s...@s...com>

    news:otsb2a$8sj$1@node2.news.atman.pl...
    > A ty, Pat, swoje bajeczki o tym, że dostajesz amnezji z kim rozmawiałaś, opowiadaj
    gdzieś indziej
    > :)

    Napisałam gdzieś, że nie wiem z kim rozmawiałam?
    Wiesz, umiejętność czytania ze zrozumieniem to
    podstawowa umiejętność wymagana od uczniów
    szkoły podstawowej.

    Dla mnie dyskusja z Tobą jest zakończona, cokolwiek
    "mądrego" jeszcze napiszesz.

    Pat

  • 12. Data: 2017-11-07 14:24:31
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-11-07 o 14:14, Pat pisze:
    > wiadomości news:otsb2a$8sj$1@node2.news.atman.pl...
    >
    > Napisałam gdzieś, że nie wiem z kim rozmawiałam?

    Tak.

    "od kogo, kiedy i jak długo trwały te połączenia?"

    Czyli nie wiesz od kogo. Nie wiesz kiedy. Nie wiesz jak długo. Z tego
    wniosek, że nie brałaś udziału w tych rozmowach. A mimo to wiesz, że
    jest to dla ciebie "bardzo ważne".

    > Wiesz, umiejętność czytania ze zrozumieniem to
    > podstawowa umiejętność wymagana od uczniów
    > szkoły podstawowej.

    Och, jak pięknie pocisnęłaś. Szkoda, że sama się ośmieszyłaś.

    > Dla mnie dyskusja z Tobą jest zakończona, cokolwiek
    > "mądrego" jeszcze napiszesz.

    I bardzo dobrze, co nie znaczy, że nie mogę się naśmiewać ze zdradzonej
    żony, szukającej hacka na telefon męża.

    --
    Liwiusz

  • 13. Data: 2017-11-07 14:40:42
    Od: "Pat" <s...@s...com>

> [...]
    nie brałaś
    > udziału w tych rozmowach. A mimo to wiesz, że jest to dla ciebie "bardzo ważne".

    Nie chciałam już ciagnąć tej "dyskusji", ale widzę, że muszę, bo nadal
    popisujesz sie swoją nieumiejętnością czytania ze zrozumieniem.

    Napisałam:
    <<Gdy chciałam sprawdzić kiedy to dokładnie było i ile te rozmowy
    trwały, po dotknięciu danej pozycji w "historii", palec mi się przesunął
    i zamiast wybrania "szczegóły" wybrałam "usuń". >>
    Rozumiesz po polsku?
    Znaczy to, że wiedziałam z kim rozmawiałam, chciałam natomiast
    sprawdzić "kiedy to dokładnie było i ile te rozmowy trwały".

    Natomiast zdanie
    <<przywrócić usunięte informaje od kogo, kiedy i jak długo trwały
    te połączenia>>
    dotyczy informacji przywróconej w telefonie, a ta "chyba" powinna
    zawierać także informaję "od kogo". Czy Twoim zdaniem nie powinna?

    Nie wiem czy to wszystko nie za trudne dla Ciebie. Ale to już Twój
    problem. Dla mnie z Tobą EOT.

    Pat

  • 14. Data: 2017-11-07 15:07:38
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-11-07 o 14:24, Liwiusz pisze:

> [...]
    >
    > I bardzo dobrze, co nie znaczy, że nie mogę się naśmiewać ze
    > zdradzonej żony, szukającej hacka na telefon męża.

    Nie naśmiewaj sie, bo to pewnie jakiś dzieciak z pierwszych klas
    podstawówki.

    --
    animka

  • 15. Data: 2017-11-07 15:23:45
    Od: z <...@...pl>

    Bo Liwiusz ma kryzys ostatnio. Pewnie ktoś go zdradza :-)
    Wykłóca się o byle co a po pińćsetnym ;-) poście przyznaje z podkulonym
    ogonem rację :-)

  • 16. Data: 2017-11-07 15:34:21
    Od: "Pat" <s...@s...com>

    Użytkownik "z" <...@...pl> napisał w wiadomości
    > Bo Liwiusz ma kryzys ostatnio. Pewnie ktoś go zdradza :-)
    > Wykłóca się o byle co a po pińćsetnym ;-) poście przyznaje z podkulonym ogonem
    rację :-)

    I ma wsparcie Animki. :-))))))))))

    Pozdrawiam
    Pat

  • 17. Data: 2017-11-07 15:34:27
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-11-07 o 15:23, z pisze:
    > Bo Liwiusz ma kryzys ostatnio. Pewnie ktoś go zdradza :-)
    > Wykłóca się o byle co a po pińćsetnym ;-) poście przyznaje z podkulonym
    > ogonem rację :-)

    Dziecko, zdołałeś już wyskrobać odpowiedzi na pytania o kreację bankową
    (poziom elementarny), czy nadal trollujesz swoją ignorancją? :)

    --
    Liwiusz

  • 18. Data: 2017-11-07 15:40:26
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-11-07 o 15:34, Liwiusz pisze:
    > (poziom elementarny), czy nadal trollujesz swoją ignorancją? :)

    Na Twoje wymijające, odwracające kota ogonem (biedne stworzenie)
    wycieczkowe pytania nikt już nie zwraca uwagi.
    Weź może coś zażyj innego... bo merytorycznie jesteś niepłodny ;-)

  • 19. Data: 2017-11-07 15:41:43
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-11-07 o 15:40, z pisze:

    > Na Twoje wymijające, odwracające kota ogonem (biedne stworzenie)
    > wycieczkowe pytania nikt już nie zwraca uwagi.
    > Weź może coś zażyj innego... bo merytorycznie jesteś niepłodny ;-)

    No tak, czyli wielki krytyk banków, którego przerasta dyskusja na
    poziome marnego liceum ekonomicznego. Nadal głupiś :)

    --
    Liwiusz

  • 20. Data: 2017-11-07 16:17:46
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Pat" 5a0198e4$0$661$6...@n...neostrada.pl

    > Mam Lumię 535 Dual SIM z systemem
    > Windows Phone 8.1 (jeszcze).

    Fajny system, skoro tak łatwo kasuje...

    > Pytanie: czy można taką operację odwrócić,
    > to znaczy przywrócić usunięte informaje
    > od kogo, kiedy i jak długo trwały te połączenia?

    Mój telefon (z Androidem) ma: ,,rejestr połączeń'',
    nagrania rozmów i ,,ośmiorniczkę''. ;)

    https://www.odebractelefon.pl/

    Może i Twój nagrywa automagicznie?
    Lub ma jakąś aplikację śledzącą...