  • 1. Data: 2013-05-27 17:10:21
    Temat: Proszę o pomoc !!
    Od: Paweł/123 <pslaby2@_NOSPAM_wp.pl>

    Witam
    Mój motor Gilera sc 125 uległa wypadku i pękła rama,chciałbym go
    wyremontować ale nie stać mnie na zakup nowej ramy dlatego piszę do was z
    nadzieją że może ktoś ma do sprzedania używaną lub wie gdzie mógł bym taką
    dostać. Naprawdę jest to dla mnie ważne bo motory to moja pasja dlatego
    proszę o pomoc. Liczę na was

  • 2. Data: 2013-05-27 20:53:19
    Temat: Re: Prosz? o pomoc !!
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-05-27, Pawe?/123 <pslaby2@_NOSPAM_wp.pl> wrote:
    > Witam
    > Mój motor Gilera sc 125 uległa wypadku [...]
    Leze... W miedzyczasie gdy bedziesz szukal ramy moze naucz sie j. polskiego?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2013-05-28 09:50:42
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2013-05-27 17:10, Paweł/123 pisze:
    > Witam
    > Mój motor Gilera sc 125 uległa wypadku i pękła rama,chciałbym go
    > wyremontować ale nie stać mnie na zakup nowej ramy dlatego piszę do was

    szukaj na ebay.de

    pozdr
    newrom