  • 1. Data: 2018-08-15 13:44:32
    Temat: Protest69
    Od: p...@g...com

    http://www.gs24.pl/motofakty/aktualnosci/a/protest-k
    ierowcow-tirow-zablokuja-prawe-pasy-to-odpowiedz-na-
    policyjna-akcje-tir,13413842/

    Poprzez protest kierowcy tirów chcą wyrazić sprzeciw wobec nagonki, jaka ich zdaniem
    ma miejsce na kierowców zawodowych w ostatnim czasie. Najdobitniej ma przejawić się w
    postaci akcji "TIR" prowadzonej przez policję, podczas której kierowcy samochodów
    ciężarowych są karani właśnie za zbyt długie wyprzedzanie na drogach ekspresowych i
    autostradach.

  • 2. Data: 2018-08-15 16:00:04
    Temat: Re: Protest69
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik p...@g...com ...

> [...]
    > prowadzonej przez policję, podczas której kierowcy samochodów
    > ciężarowych są karani właśnie za zbyt długie wyprzedzanie na drogach

    Pogratulowac dobrego PRu....

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Oziębłość stosunków między ludźmi powstaje wskutek tarć

  • 3. Data: 2018-08-15 16:35:46
    Od: j...@i...pl

    On Wed, 15 Aug 2018 04:44:32 -0700 (PDT),
    p...@g...com wrote:

> [...]
    ciężarowych są karani właśnie za zbyt długie wyprzedzanie na drogach

    Przeszkadza im taki zakaz w PL, ale w D już nie. Tam potrafią jeździć
    karnie jak owieczki prowadzone na rzeź.
    Tak BTW w tym proteście najwięcej krzyczą wszelkiej maści "celebryci"
    polskiego transportu drogowego. Znani z wystepu w produkcji "Polscy
    truckersi". Ci co 90% swojego czasu pracyu spedzają poza granicami PL.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 4. Data: 2018-08-15 17:39:43
    Od: s...@g...com

    W dniu środa, 15 sierpnia 2018 09:35:47 UTC-5 użytkownik j...@i...pl napisał:

> [...]
    > polskiego transportu drogowego. Znani z wystepu w produkcji "Polscy
    > truckersi". Ci co 90% swojego czasu pracyu spedzają poza granicami PL.

    U siebie w domu mozna trzymac nogi na stole.
    Bedac u kogos w gosciach tego sie nie robi.

    Hint: U siebie w domu masz wplyw na to co wolno.
    Czemu tym kierowcom odmawiac prawa do wplywania na rzeczywistosc _u_siebie_?

  • 5. Data: 2018-08-15 17:43:44
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 15-08-2018 o 17:39, s...@g...com pisze:

    > Czemu tym kierowcom odmawiac prawa do wplywania na rzeczywistosc _u_siebie_?

    Nie są u siebie - droga nie jest ich własnością.
    I właśnie dlatego - nie oni będą decydować kiedy mogą sobie ją blokować
    przez wiele km.

  • 6. Data: 2018-08-15 18:40:20
    Od: s...@g...com

    W dniu środa, 15 sierpnia 2018 10:43:46 UTC-5 użytkownik Cavallino napisał:

    > Nie są u siebie - droga nie jest ich własnością.
    > I właśnie dlatego - nie oni będą decydować kiedy mogą sobie ją blokować
    > przez wiele km.

    Sa u siebie, w Polsce. Moga protestowac jak im sie nie podoba.
    A droga jest zasobem wspoldzielonym.
    Juz dzis nie moga pracowac w weekendy.
    Placa w huj podatkow z dzialalnosci transportowej. Moga wymagac aby ich sluchano.

  • 7. Data: 2018-08-15 18:51:23
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.08.2018 o 18:40, s...@g...com pisze:

> [...]
    > Juz dzis nie moga pracowac w weekendy.
    > Placa w huj podatkow z dzialalnosci transportowej. Moga wymagac aby ich sluchano.

    Prawdę mówiąc - wcale mi ich nie szkoda. Pomijając już tlumaczenia czemu
    muszą się wyprzedzać (mniej lub bardziej z dupy), nie ma problemu żeby
    wyprzedzany zwolnił o 5km/h i już, taki odpowiednik kultury wśród
    mniejszych mobilków - kulturalny jak może to innemu ułatwi, czy to go
    wypuści z podporzadkowanej, czy na zamek, czy zjedzie na bok i mrugnie
    prawym, że można wyprzedzać. Jeżdzę 4oo, 2oo, piechotronem i widze, ze z
    kulturą z roku na rok cepiej, a jak patrzymy dekadami to metodą małych
    kroczków i procenta składanego to są wręcz przełomy. Oni mieli innych w
    dupie. Byli w mniejszości. No i dawno pisałem, że któraś władza się im
    do dupy dobierze, bo to nic nie kosztuje a aplauz będzie. No i się
    doczekali.

    Shrek.

  • 8. Data: 2018-08-15 19:50:32
    Od: s...@g...com

    W dniu środa, 15 sierpnia 2018 11:51:25 UTC-5 użytkownik Shrek napisał:

> [...]
    > dupie. Byli w mniejszości. No i dawno pisałem, że któraś władza się im
    > do dupy dobierze, bo to nic nie kosztuje a aplauz będzie. No i się

    Oni i my. Jakbym sluchal przemowy w KC.
    Jakos jezdze i widze co sie dzieje i nie moge powiedziec aby wszystkim tirmanom
    nalezalo sie takie same traktowanie.

    Niektorym tak, innym nie.
    Chcesz aby im "dopirdolic"? Fajnie. Zarcie zdrozeje. Moze nie od razu ale ludzie
    rozumni rzuca te robote w cholere. Zostana w tym zawodzie sami patologiczni.
    Sytuacja sie pogorszy.

    Z pielegniarkami tak sie dzieje, w inny sposob ale jest to samo. Nikt normalny tam
    pracowac nie idzie bo po co? Z innych powodow ale rezultat taki sam.

    Oczywiscie kultury by sie przydalo wiecej chyba zawsze i tu bym naciskal i zgodze sie
    z Twoim spostrzezeniem ze korona z glowy by im nie spadla od zwolnienia na te 20
    sekund.

    Tyle ze zauwaz ze to nie pomaga. Na odcinkach trzypasmowych (autostrada przez slask)
    tez sa narzekania a tiry raczej po trzy tam nie jezdza.

    Co ciekawe narzekanie jest nie tylko na to ze jada za wolno na autostradzie ale i o
    to ze jada za szybko przez lokalne drogi.
    I dogodz tu narzekaczom... Jak nie jedni to drudzy beda narzekac.

    Istotne jest co innego:
    Tworzy sie nagonke na jadacych zgodnie z przepisami.

    Czym dlugie wyprzedzanie rozni sie od jazdy w miescie po wielopasmowce?
    Ograniczenie do 70 i trzy rzedy samochodow tyle jada.

    Rozni sie ale z punktu widzenia prawa dlugie wyprzedzanie jest ok. Ale teraz ktos
    narzeka i robi sie dodatkowe prawo ktore tego zabrania.

    Takie Polskie, dojebac komus zeby mial gorzej. I do tego odpowiedzialnosc zbiorowa.
    Mi sie to podejscie nie podoba.

  • 9. Data: 2018-08-15 20:34:36
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-08-15 o 19:50, s...@g...com pisze:

    > ludzie rozumni rzuca te robote w cholere. Zostana w tym zawodzie sami patologiczni.
    > Sytuacja sie pogorszy.

    Aha, rozumni rzucą tę robotę, gdyż wszyscy rozumni lubią blokować lewy
    pas. Tylko patologiczni jadą prawym?
    No to chwała Bogu, niech ci rozumni rzucają jak najszybciej!

    > Takie Polskie, dojebac komus zeby mial gorzej.

    Żeby miał gorzej od kogo? Czy może chodzi o takie znaczne pogorszenie
    warunków jazdy, o taką straszliwą dyskryminację, że zabrania się na
    blokowanie pasa ruchu? No to ja pierwszy bym temu komuś dojebał, i to
    nie tylko przepisami.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 10. Data: 2018-08-15 20:36:14
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 15 Aug 2018 09:40:20 -0700 (PDT), s...@g...com

    > Moga protestowac jak im sie nie podoba.

    To czemu nie protestowali przeciwko przepisom, za to protestują dopiero jak
    zaczęto W KOŃCU przepisy egzekwować po notorycznym a często niebezpiecznym
    ich łamaniu?

    --
    Pozdor
    Myjk