  • 1. Data: 2019-01-08 18:03:42
    Temat: Prysznic z chin /elektryka/
    Od: Peter <p...@o...pl>

    https://www.youtube.com/watch?v=jo99U3nVCnA

    bardzo fajne urządzenie, szczególnie w środku konstrukcja , pomyliły im
    się tylko napięcia zasilania, chyba powinno być 22V

    co sądzicie?

  • 2. Data: 2019-01-08 18:23:17
    Temat: Re: Prysznic z chin /elektryka/
    Od: Jawi <g...@b...pl>

    W dniu 2019-01-08 o 18:03, Peter pisze:

    > https://www.youtube.com/watch?v=jo99U3nVCnA
    >

    > bardzo fajne urządzenie, szczególnie w środku konstrukcja , pomyliły im
    > się tylko napięcia zasilania, chyba powinno być 22V
    >
    > co sądzicie?
    Sądzimy, że absolutnie nie pasuje 22V. >5kw i 22V :) A przepływowe jak
    są zasilane?
    Nigdy tej tandety bym osobiście nie kupił.

  • 3. Data: 2019-01-08 19:07:54
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 8 stycznia 2019 11:03:44 UTC-6 użytkownik Peter napisał:
    > https://www.youtube.com/watch?v=jo99U3nVCnA
    >

    > bardzo fajne urządzenie, szczególnie w środku konstrukcja , pomyliły im
    > się tylko napięcia zasilania, chyba powinno być 22V
    >
    > co sądzicie?

    Bylo dyskutowane tu n agrupie jakis czas temu.
    Pomysl kiepski ale zaskakujaco malo problematyczny w praktyce.

    No i niezbyt nadajacy sie do naszego klimatu.

    Ten wynalazek jest uzywany w krajach cieplych gdzie woda z wodociagu juz jest dosyc
    ciepla a grzanie jej sloncem jest niewygodne lub problematyczne.

    A zeby cie zaciekawic podpowiem ze w UK/Irlandii dosyc popularne jest montowanie
    przeplywowego podgrzewacza wody w obrebie kabiny prysznicowej.

    IMHO gupie ale dziala...

  • 4. Data: 2019-01-08 20:32:52
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 8 Jan 2019 18:03:42 +0100, Peter <p...@o...pl> wrote:
    > https://www.youtube.com/watch?v=jo99U3nVCnA

    Uwielbiam akcent tego gościa.

    --
    Marek

  • 5. Data: 2019-01-08 22:16:09
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    Peter wrote:

    > https://www.youtube.com/watch?v=jo99U3nVCnA

    Litości, gdzie ten gość się uczył angielskiego? Tego się nie da oglądać.

    Pozdrawiam, Piotr

  • 6. Data: 2019-01-08 22:20:47
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    s...@g...com wrote:

    > Bylo dyskutowane tu n agrupie jakis czas temu.
    > Pomysl kiepski ale zaskakujaco malo problematyczny w praktyce.

    No niezupełnie, jeśli mamy na myśli te same dyskusje.
    W omawianych tam podgrzewaczach był zawsze uziemiony
    odpływ, który neutralizował potencjał. Chińczyk dał
    jakieś sprężynki w plastykowej obudowie.

    Pozdrawiam, Piotr

  • 7. Data: 2019-01-08 22:39:41
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    Marek wrote:

    > Uwielbiam akcent tego gościa.

    A ja dotarłem do tego momentu:

    https://www.youtube.com/watch?v=jiErqUkw690&feature=
    youtu.be&t=91

    zaliczyłem ROTFLa i dostałem po głowie, bo pobudziłem dzieciaki.
    Idźcie sobie... :-(

    Fraza dnia, od dziś będę używał jak własnej, a gościowi daję suba. :-]

    Pozdrawiam, Piotr

  • 8. Data: 2019-01-08 22:56:12
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 8 stycznia 2019 15:20:50 UTC-6 użytkownik Piotr Wyderski napisał:

    > No niezupełnie, jeśli mamy na myśli te same dyskusje.
    > W omawianych tam podgrzewaczach był zawsze uziemiony
    > odpływ, który neutralizował potencjał. Chińczyk dał
    > jakieś sprężynki w plastykowej obudowie.

    Az tak daleko tego czecha nie ogladalem :)

  • 9. Data: 2019-01-08 23:17:48
    Od: Ilona <i...@u...net>

    On 2019-01-08 22:20, Piotr Wyderski wrote:

    > No niezupełnie, jeśli mamy na myśli te same dyskusje.
    > W omawianych tam podgrzewaczach był zawsze uziemiony
    > odpływ, który neutralizował potencjał. Chińczyk dał
    > jakieś sprężynki w plastykowej obudowie.

    Te spreżynki, to grzałki, za 'neutralizator' robi ten obskórowany drucik.
    https://youtu.be/jiErqUkw690?t=894

    Poza tym, europejskie przepisy zabraniają używania jakichkolwiek
    ruchomych urzadzeń elektrycznych, zasilanych napieciem niebezpiecznym w
    obrysie wanny.

  • 10. Data: 2019-01-08 23:20:58
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

> [...]
    > W omawianych tam podgrzewaczach był zawsze uziemiony
    > odpływ, który neutralizował potencjał. Chińczyk dał
    > jakieś sprężynki w plastykowej obudowie.

    Nie sprężynki tylko grzałki, a drucik jako uziemienie :)