  • 1. Data: 2018-12-04 23:55:27
    Temat: Przechowalnia numerów
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    Cześć.

    Muszę gdzieś przenieść kilka numerów, żeby nie potraciły ważności. Co
    teraz ma jakieś RWK lub coś podobnego, gdzie można przenieść numer? Za
    free najlepiej - wiadomo :]

  • 2. Data: 2018-12-05 01:00:14
    Od: h...@g...com

    Dziewica.
    Jak jej dasz pięcioka, to będzie cię kochać przez rok.

  • 3. Data: 2018-12-05 09:56:50
    Temat: Re: Przechowalnia numerów
    Od: mirekc <m...@i...pl>

    W dniu 04.12.2018 o 23:55, PlaMa pisze:
    > Cześć.
    >
    > Muszę gdzieś przenieść kilka numerów, żeby nie potraciły ważności. Co
    > teraz ma jakieś RWK lub coś podobnego, gdzie można przenieść numer? Za
    > free najlepiej - wiadomo :]

    a2mobile

  • 4. Data: 2018-12-05 10:21:41
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-12-05 o 01:00, h...@g...com pisze:
    > Dziewica.
    > Jak jej dasz pięcioka, to będzie cię kochać przez rok.

    Po przeniesieniu a2mobile będzie cię kochać przez rok bez piątki, a
    jeszcze 10zł będziesz miał na koncie.

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2018-12-05 11:34:08
    Od: dizel <x...@x...xxx>

    on 2018-12-04, PlaMa supposed :
    > Cześć.
    >
    > Muszę gdzieś przenieść kilka numerów, żeby nie potraciły ważności. Co teraz
    > ma jakieś RWK lub coś podobnego, gdzie można przenieść numer? Za free
    > najlepiej - wiadomo :]

    Play na kartę rok ważności konta. Wydłużenie kodem raz do roku jest
    darmowe, ale działa tak że 2 dni przed końcem można znowu przedłużyć
    także jest za darmo praktycznie cały czas.
    A jak chcesz płacić to każde doładowanie od 5zł daje rwk.
    Przenieść musisz do play, będzie to ta taryfa pnk start, zmieniasz
    taryfę kodem na pnk rwk i wydłużasz kodem ważność o rok. Cała
    filozofia.

  • 6. Data: 2018-12-06 11:39:17
    Od: h...@g...com

    O, nie wiedziałem.
    Dzięki ?

  • 7. Data: 2018-12-11 20:29:32
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2018-12-05 o 10:21, Liwiusz pisze:

    > Po przeniesieniu a2mobile będzie cię kochać przez rok bez piątki, a
    > jeszcze 10zł będziesz miał na koncie.

    Dzięki. Mam z nimi na pieńku od czasu kapcia, ale w sumie jako
    przechowalnia...

  • 8. Data: 2018-12-15 21:17:03
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 5 Dec 2018 10:21:41 +0100, Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    >Po przeniesieniu a2mobile będzie cię kochać przez rok bez piątki, a
    >jeszcze 10zł będziesz miał na koncie.
    a2mobile daje max 5 numerów na jednym koncie.

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 9. Data: 2018-12-16 00:12:36
    Od: Animka <a...@t...nieja.idm.pl>

    W dniu 2018-12-15 o 22:17, WAM pisze:

    > a2mobile daje max 5 numerów na jednym koncie.

    Co ja z tymi numerami zrobię? Jak dzwonić z tych 5 mumerów? Kartę
    przekładać do innego telefonu?

    Niby jeszcze ok, ale internet jakiś bardzo wolny. Trzeba za poszybszenie
    dodatkowo płacić?

    W a2mobile Internet dajemy najlepiej!
    Stosujemy jedynie ograniczenia prędkości:
    do 5 GB -- brak ograniczeń
    5-10 GB -- prędkość max. 3 Mb/s
    10-15 GB -- prędkość max. 1 Mb/s
    powyżej 15 GB -- prędkość max. 512 kb/s

    --
    animka

  • 10. Data: 2018-12-16 09:28:49
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Co ja z tymi numerami zrobię?  Jak dzwonić z tych 5 mumerów? Kartę
    > przekładać  do innego telefonu?
    ja mam tak. teściowie płacili 19zł na m-c za 100 minut czy cośtam.
    namówiłem do przejścia na a2 za 9.99 na m-c za no limit. strasznie
    zadowolenie, ale.... jeden pesel jedno hasło jeden numer jeden login. no
    to mam już plus 2 komplety do swoich loginów haseł. oni namówili
    sąsiadkę która sponsorowałe tmobile kwotą 49złotych za no limit!!! to
    trzeci numer login i hasło. od stycznia przeprowadzam moją mamę. Dziwisz
    się że osoba która zajmuje się telefonami seniorów chce je mieć na
    własnym koncie, jednym na kilka numerów? I tutaj 5 numerów to może być mało?
    ToMasz