  • 11. Data: 2019-02-12 12:58:20
    Temat: Re: Przeciążenie rezystora 5 W
    Od: Tomalo <r...@g...com>

    W dniu wtorek, 12 lutego 2019 12:55:31 UTC+1 użytkownik Queequeg napisał:

    > Gdzie można je dostać?

    Naprawdę jak dzieci. Co to za pytanie. W sklepie chemicznym, na allegro czy aptece.
    Substancja jedna, jak i druga dostępna jest powszechnie.
    Wystarczy użyć google.

  • 12. Data: 2019-02-12 13:04:03
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomalo" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    napisał:

    >Naprawdę jak dzieci. Co to za pytanie. W sklepie chemicznym, na
    >allegro czy aptece.

    Eee tam. W aptece nie bedzie (choc magnezja ... byc moze).
    O dobry chemiczny coraz trudniej.

    Allegro ... byc moze ...

    >Substancja jedna, jak i druga dostępna jest powszechnie.
    >Wystarczy użyć google.

    tlenek glinu to ma rozne postacie.
    Jedna kupisz ... u jubilera :-)

    J.

  • 13. Data: 2019-02-12 13:05:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Queequeg" napisał w wiadomości grup
    ust.no1...
    Waldemar <w...@z...fu-berlin.de> wrote:

    >O proszę. Dobry pomysł, dzięki!

    >Tylko co z rozszerzalnością cieplną wody? Rozszerza się dużo mniej
    >niż
    >powierze, ale jednak trochę się rozszerza. Nie wybije mi tego
    >gumowego
    >korka?

    Jak zostawisz troche powietrza, to przez pewien czas nie.

    A potem sie moze woda zagotowac.

    J.

  • 14. Data: 2019-02-12 13:20:02
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Jak zostawisz troche powietrza, to przez pewien czas nie.
    >
    > A potem sie moze woda zagotowac.

    W sumie zbiornik będzie cały czas odbierał ciepło z grzałki, więc może się
    nie zagotuje... moc nie jest taka wielka (na razie jest 20 W, ale chcę
    wrzucić mniejsze rezystory, bo te 20 W nie wystarczają).

    Albo kupię dwa rezystory 25 W i przeciążę je o 25%, to już 63 W :)

    --
    Eksperymentalnie: http://facebook.com/groups/pl.misc.elektronika