  • 1. Data: 2017-06-27 16:00:06
    Temat: Przedłużacz do monitora
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    Jak nazywa się najbardziej standardowe, stare wejście monitorowe, 3x5,
    najczęściej niebieskie - VGA?
    Czy są przedłużacze do tego?

  • 2. Data: 2017-06-27 17:34:50
    Temat: Re: Przedłużacz do monitora
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2017-06-27 16:00, Borneq wrote:
    > Jak nazywa się najbardziej standardowe, stare wejście monitorowe, 3x5,
    > najczęściej niebieskie - VGA?
    > Czy są przedłużacze do tego?

    D-sub.
    Są.

  • 3. Data: 2017-06-27 17:58:21
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2017-06-27 o 16:00, Borneq pisze:
    > Jak nazywa się najbardziej standardowe, stare wejście monitorowe, 3x5,
    > najczęściej niebieskie - VGA?

    D-sub.

    > Czy są przedłużacze do tego?

    Nie wiem, ale są kable o różnych długościach.

  • 4. Data: 2017-06-27 18:44:53
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Borneq pisze tak:

    > Jak nazywa się najbardziej standardowe, stare wejście monitorowe,
    > 3x5, najczęściej niebieskie - VGA?
    > Czy są przedłużacze do tego?

    Tak są. Obniżają jakość obrazu.

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 5. Data: 2017-06-27 18:54:49
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-06-27 o 16:00, Borneq pisze:
    > Jak nazywa się najbardziej standardowe, stare wejście monitorowe, 3x5,
    > najczęściej niebieskie - VGA?
    > Czy są przedłużacze do tego?

    Przykład:

    https://sklep.rms.pl/przedluzacze-vga-d-sub

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 6. Data: 2017-06-27 20:35:16
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 27.06.2017 o 16:00, Borneq pisze:
    > Jak nazywa się najbardziej standardowe, stare wejście monitorowe, 3x5,
    > najczęściej niebieskie - VGA?
    > Czy są przedłużacze do tego?
    gniazdo wtyk vga. inna nazwa to D15. można do tego kupić przelotkę
    vga-lan, pociągnąć skrętką 15 metrów i znowu przelotkę lan-vga.
    jakość.... oczywiście niższa, ale ja tego na projektorze/rzutniku nie widzę.
    ToMasz

  • 7. Data: 2017-07-01 18:53:32
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 27 Jun 2017 20:35:16 +0200, ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    wrote:

    >gniazdo wtyk vga. inna nazwa to D15. można do tego kupić przelotkę
    >vga-lan, pociągnąć skrętką 15 metrów i znowu przelotkę lan-vga.
    Mozna tez kupic gotowy kabel 15m.

    >jakość.... oczywiście niższa, ale ja tego na projektorze/rzutniku nie widzę.
    Ja też nie ;)

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?