  • 1. Data: 2020-05-31 18:00:03
    Temat: Przedłużenie kabla myszkowego
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Mam starą myszkę HP na stare złącze PS/2 i nie zamierzam jej zmieniac
    :)

    Pojawiła się potrzeba postawienia kompa odrobine dalej od biurka wiec
    kupiłem przewód przedłuzający o długości 3metry.

    Niestety ten zestaw nie działa. Dlaczego? Zbyt duza odległosc? Wadliwy
    przewód?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Mężczyzna musi trzy rzeczy w życiu zrobić...

  • 2. Data: 2020-05-31 23:04:16
    Temat: Re: Przedłużenie kabla myszkowego
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:XnsABCEB48B151B5budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1

    user Budzik pisze tak:

    > Mam starą myszkę HP na stare złącze PS/2 i nie zamierzam jej
    > zmieniac :)

    na kulkę? ;)

    > Pojawiła się potrzeba postawienia kompa odrobine dalej od biurka
    > wiec kupiłem przewód przedłuzający o długości 3metry.
    >
    > Niestety ten zestaw nie działa. Dlaczego? Zbyt duza odległosc?

    nie sądze

    > Wadliwy przewód?

    Miernik, spinacz biurowy w dłoń i przedzwoń kabelki.

    https://geekhack.org/index.php?action=dlattach;topic
    =44592.0;attach=25026;image

    --
    Piter

    człowiek chciał być królem planety
    więc matka natura dała mu koronę

  • 3. Data: 2020-05-31 23:18:22
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2020-05-31 o 18:00, Budzik pisze:
> [...]
    > kupiłem przewód przedłuzający o długości 3metry.
    >
    > Niestety ten zestaw nie działa. Dlaczego? Zbyt duza odległosc? Wadliwy

    A PS/2 można było rozłączać podczas włączonego komputera?

    Robert

  • 4. Data: 2020-05-31 23:39:26
    Od: pioruns <c...@b...cy>

    On 31/05/2020 22:18, Robert Wańkowski wrote:
    > A PS/2 można było rozłączać podczas włączonego komputera?
    >
    > Robert

    Można rozłączyć zawsze, ale jako, że nie jest plug'n'play, to już
    najprawdopodobniej nie wróci aż do restartu :)

    --
    pozdrawiam, pioruns
    _,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.

  • 6. Data: 2020-06-01 06:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik PiteR e...@f...pl ...

    > na kulkę? ;)

    Nie, optyczna.

    > nie sądze

    > Miernik, spinacz biurowy w dłoń i przedzwoń kabelki.
    >
    > https://geekhack.org/index.php?action=dlattach;topic
    =44592.0;attach
    > =25026;image

    czyli podejrzewasz wadliwy kabel. Sprawdze. dzieki.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Moi ludzie pracują na okrągło! Czasem nawet po 2, 3 godziny na dobę!!!"

  • 5. Data: 2020-06-01 06:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Robert Wańkowski r...@w...pl ...

    > A PS/2 można było rozłączać podczas włączonego komputera?

    A ktos napisał ze robiłem to przy włączonym kompie?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Ze wszystkich rzeczy wiecznych - miłośc jest tą, która trwa najkrócej."

  • 7. Data: 2020-06-01 09:28:45
    Od: z <...@...pl>

    Weź nie dziaduj ;-)

    https://www.ceneo.pl/9107148

    Działa nawet na pościeli a bateria kilka miesięcy

  • 8. Data: 2020-06-01 10:00:01
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2020-06-01 o 09:28, z pisze:
    > Działa nawet na pościeli
    No bo kto widział, aby ręce mieć pod pościelą. :-)

    Robert

  • 9. Data: 2020-06-01 10:01:46
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:XnsABCF42526B52Bbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1

    user Budzik pisze tak:

    > czyli podejrzewasz wadliwy kabel.

    Trudno uwierzyć w za długi kabel kiedy internety piszą o jakichś
    znacznych długościach 10m. piszą też że np jeden dell optiplex nie lubi
    przedłużaczy.

    Pobór prądu wydaje sie nikły pewnie z 50mA wydajność tego portu około
    300mA. Sam jestem ciekaw co jest. Może kupiłeś jakiś kabel z
    zamienionymi zyłami do innych zastosowań.

  • 10. Data: 2020-06-01 10:19:36
    Od: collie <c...@v...pl>

    https://zapodaj.net/14e4c7cb536db.jpg.html