  • 1. Data: 2017-09-11 22:14:46
    Temat: Przedłużka / karta SIM na kablu (przewodzie)
    Od: "T.V." <s...@z...hell>

    Witam szanowne grono.

    Koledzy i koleżanki, spotkał sie ktoś z przewodem -- przedłużką karty sim,
    cos w ten deseń, ale jeszcze dłuższe. Interesuje mnie odcinek odcinek 1-2m

    https://ae01.alicdn.com/kf/HTB1LpLXQVXXXXavapXXq6xXF
    XXXa/Micro-font-b-SIM-b-font-Card-to-font-b-Nano-b-f
    ont-font-b-SIM.jpg

    Czy na tak długim przewodzie to będzie w ogóle działać? Są jakies limity
    odległości kart SIM od urządzenia?

    Chcę to zapakować do modemu, a gniazdo na SIM chciałbym miec bliżej siebie.

    T.W.

  • 2. Data: 2017-09-13 09:06:04
    Temat: Re: Przedłużka / karta SIM na kablu (przewodzie)
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 11 Sep 2017 22:14:46 +0200, "T.V."
    <s...@z...hell> wrote:
    > Czy na tak długim przewodzie to będzie w ogóle działać? Są jakies
    > limity
    > odległości kart SIM od urządzenia?

    Tak, najczęściej producenci zalecają, by slot/gniazdo karty sim nie
    był dalej niż 10cm od modułu gsm. Uzyskanie 1 cxy 2 m raczej ciężko
    ze względu na EMI.

    --
    Marek

  • 3. Data: 2017-09-15 22:34:38
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2017-09-13 o 09:06, Marek pisze:

    > Tak, najczęściej producenci zalecają, by slot/gniazdo karty sim nie był
    > dalej niż 10cm od modułu gsm. Uzyskanie 1 cxy 2 m raczej ciężko ze
    > względu na EMI.

    Co to jest EMI?
    Kojarzy mi się z płytami CD.

  • 4. Data: 2017-09-15 22:44:07
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2017-09-15 o 22:34, Poldek pisze:
    > Co to jest EMI?
    https://en.wikipedia.org/wiki/Electromagnetic_interf
    erence

    Robert