  • 1. Data: 2020-02-20 21:49:58
    Temat: Przejścia dla pieszych w Niemczech
    Od: szod <b...@a...pl>

    Film dla ekspertów od przejść - zobaczcie jak to wygląda u Niemców:

    https://www.youtube.com/watch?v=AkTRNDgHMQs

    Zaraz zapewne eksperci się wypowiedzą, że oni nie mają czasu oglądać
    tego filmu. Ale za to mają czas toczyć godzinne dyskusje na grupie nad
    swoimi super teoriami o bezpieczeństwie. Teraz sami sobie odpowiedzcie
    ile warte są te wszystkie statystyki wypadków z udziałem pieszych u nas
    i u nich.

  • 2. Data: 2020-02-21 10:04:14
    Temat: Re: Przejścia dla pieszych w Niemczech
    Od: tck <t...@t...Wytnij.net.pl>

    https://www.youtube.com/watch?v=5QGAgrxNOYc

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 3. Data: 2020-02-21 12:04:43
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    do flejma potrzeba JF zeby rzucil absurdem a potem juz jakos pojdzie :-)

  • 4. Data: 2020-02-21 16:25:13
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 20 lutego 2020 14:50:21 UTC-6 użytkownik szod napisał:
> [...]
    > swoimi super teoriami o bezpieczeństwie. Teraz sami sobie odpowiedzcie
    > ile warte są te wszystkie statystyki wypadków z udziałem pieszych u nas

    Widze ze sledziles tan kawalek flejma gdzie jeden taki stwierdzil ze nie ma czasu na
    5 minutowy film :)

    Rece opadywuja. A niby wyglada jeden czy drugi taki na rozsadnego...

  • 5. Data: 2020-02-21 17:18:08
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 21.02.2020 o 16:25, s...@g...com pisze:

    > Widze ze sledziles tan kawalek flejma gdzie jeden taki stwierdzil ze nie ma czasu
    na 5 minutowy film :)

    > Rece opadywuja. A niby wyglada jeden czy drugi taki na rozsadnego...

    A wersję dla czytających> Bo wyszło, że dało się filmik streścić w
    jednym zdaniu podwójnie złożonym. Co to za moda, żeby zamiast dziesięciu
    słów nagrywać film i mieć pretensje że inni szanują swój czas? Teraz mam
    oglądać 40 minutowy?

    --
    Shrek

  • 6. Data: 2020-02-21 17:21:01
    Od: Tom N <n...@i...dyndns.org.invalid>

    s...@g...com w
    ups.com>:

    > Widze ze sledziles tan kawalek flejma gdzie jeden taki stwierdzil ze nie ma czasu
    na 5 minutowy film :)

    Pięknie się dałeś wmanewrować EKSPIERDZIE!

    Ty nawet 5 sekund nie obejrzałeś, ale odpisałeś w poczuciu solidarności z
    ekspertami, o których przedpisca raczył wspomnieć.
    Jestes IDIOTĄ i dobrze ci z tym.

    --
    'Tom N'

  • 7. Data: 2020-02-21 17:30:28
    Od: Tom N <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Shrek w

> [...]

    rozsadnego...

    > A wersję dla czytających> Bo wyszło, że dało się filmik streścić w
    > jednym zdaniu podwójnie złożonym.

    Jedno zdanie podwójnie złożone:
    Jesteś głupi CHUJ, bo komentujesz coś, czego nie czytałeś/oglądałeś,
    podobnie jak IDIOTA szczygiel.

    Ale własnie do takich jak ty, ten przekaz jest skierowany IDIOTO!.
    --
    'Tom N'

  • 8. Data: 2020-02-21 17:32:41
    Od: szod <b...@a...pl>

    W dniu 2020-02-21 o 16:25, s...@g...com pisze:

    > Widze ze sledziles tan kawalek flejma gdzie jeden taki stwierdzil ze nie ma czasu
    na 5 minutowy film :)

    Ta... Niewygodnych filmów się nie ogląda, więc nie mają czasu na nie.
    Albo może i oglądają, ale że niewygodny to po co wchodzić w dyskusję :P

  • 9. Data: 2020-02-21 18:01:26
    Od: Tom N <n...@i...dyndns.org.invalid>

    szod w

    na 5 minutowy film :)

    > Ta...
    [...]
    > Albo może i oglądają, ale że niewygodny to po co wchodzić w dyskusję :P

    I w ten sposób P.Jędrzejczak piszący z US, kmiotek szczygieł, który nosem ze
    wsi nie wyjechał, a, i zielony idiota zostali odesłani do kąta, i się będą
    zbierać do ataku w obronie pieszych...

    --
    'Tom N'

  • 10. Data: 2020-02-21 19:33:11
    Od: s...@g...com

    ups.com>:

    > Pięknie!

    Filmik widzialem. Nie komentuje rzeczy ktorych nie widzialem.

    > Ty nawet 5 sekund nie obejrzałeś, ale odpisałeś w poczuciu solidarności z
    > ekspertami, o których przedpisca raczył wspomnieć.
> [...]

    Jak zwykle bez argumentow, same inwektywy. Autorytatywnie stwierdzam ze ci tabletki
    przestaly dzialac.

    Napisz cos jeszcze. Koniecznie duzymi literami i postaraj sie bardziej bo mnie takie
    burackie zaloty nie ruszaja.
    Ale koniecznie napisz, zeby miec ostatnie zdanie.