  • 1. Data: 2014-10-13 23:22:42
    Temat: Przejście dla pieszych
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mam już kamerę w aucie parę lat, nigdy mnie jakoś szczególnie
    nie ciągnęło do zgrywania filmów i "podpierdalania", ale po tym:
    http://youtu.be/_8NmK3z9uR8

    podjeżdzam za chwilę, jak się okazuje do "panienki", bo oczywiście się
    niedaleko zawiesiła na kolejnych światłach, fotelik na przednim siedzeniu,
    mamuśka... i się zastanawiam czy jednak nie skorzystać z maila
    stopagresjidrogowej naszej stołecznej, niech przyszlifują...

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 2. Data: 2014-10-13 23:41:18
    Temat: Re: Przejście dla pieszych
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

> [...]
    > mamuśka... i się zastanawiam czy jednak nie skorzystać z maila
    > stopagresjidrogowej naszej stołecznej, niech przyszlifują...

    Ale co cie boli na tym filmie ?:)

  • 3. Data: 2014-10-14 00:19:35
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2014-10-13 23:22, Myjk pisze:
> [...]
    > mamuśka... i się zastanawiam czy jednak nie skorzystać z maila
    > stopagresjidrogowej naszej stołecznej, niech przyszlifują...

    Zaraz Ci zostanie tu wytłumaczone, że 50% winy ponosi auto przed Tobą,
    25% Ty, pozostałe 25% pieszy. Jedyny bez winy to ten co przejechał ;)

  • 4. Data: 2014-10-14 00:59:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Czesław Wiśniak c...@b...pl ...

    > Ale co cie boli na tym filmie ?:)

    Pytanie sugerowałoby ze ty tak na serio. Emotikon ze to zart, którego
    jednak nie rozumiem...
    Możesz wyjasnic co miałes na mysli?

  • 5. Data: 2014-10-14 07:42:50
    Od: "xxx" <x...@w...pl>

    Użytkownik "Czesław Wiśniak" <c...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Ale co cie boli na tym filmie ?:)

    Panią z prawego pasa - jakieś 12 pkt .

    Przemek

  • 6. Data: 2014-10-14 08:25:13
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > Panią z prawego pasa - jakieś 12 pkt .

    Ja bym dodatkowo zabral PJ na miesiac albo 1000zł grzywny. Niech wybiera, na
    poczatek to nie boli. Piszę teraz poważnie.

  • 7. Data: 2014-10-14 08:27:46
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > Zaraz Ci zostanie tu wytłumaczone, że 50% winy ponosi auto przed Tobą, 25%
    > Ty, pozostałe 25% pieszy. Jedyny bez winy to ten co przejechał ;)

    Oby tylko autor wątku tak nie myslał (z wyłączeniem 25% winy jego :).

  • 8. Data: 2014-10-14 10:04:13
    Od: "Witolko" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Czesław Wiśniak" <c...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Ale co cie boli na tym filmie ?:)

    Jesteś doskonałym przykładem, że powinien być
    obowiązkowy egzamin z PoRD co np. 5 lat dla każdego
    kierowcy.

  • 9. Data: 2014-10-14 10:14:01
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > Ale co cie boli na tym filmie ?:)

    >Jesteś doskonałym przykładem, że powinien być
    >obowiązkowy egzamin z PoRD co np. 5 lat dla każdego
    >kierowcy.

    Ja ? A czemuż to ? Chciałbyś zdawać egazmin co 5 lat ?:)

  • 10. Data: 2014-10-14 10:21:41
    Od: WS <L...@c...pl>

    W dniu wtorek, 14 października 2014 10:14:01 UTC+2 użytkownik Czesław Wiśniak
    napisał:

    > Ja ? A czemuż to ? Chciałbyś zdawać egazmin co 5 lat ?:)

    Pewnie jest instruktorem lub egzaminatorem ;)

    WS

    PS. a pieszych wlazacych bez patrzenia na jezdnie w takiej sytuacji powinno sie
    wysylac na badania psychiatryczne - moze dla ich dobra potrzebne jest jeakies
    ubezwlasnowolnienie? ;) ;) ;) ;)