  • 11. Data: 2019-08-09 22:10:44
    Temat: Re: Przejście dla pieszych i wypadek...
    Od: cef <c...@i...pl>

    > Gdyby kierowca osobowki centralnie przywalil w tyl dostawczaka to ugral by w tej
    sytuacji brak swojej winy. Trwalo by to troche, wymagalo adwokata ale by ugral.

    Ale żeś pojechał :-)

  • 12. Data: 2019-08-09 22:13:15
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-08-09 22:01, p...@g...com wrote:
    > Bus zwalnia w tempie żółwia więc jeśli kogoś zaskoczył taki manewr przed przejściem
    to raczej PJ powinien zdać bo nie ogarnia. Za busem, TIRem czy ogólnie czymś większym
    przed którym nic nie widać z reguły jeździ się z prawidłowym odstępem.

    A ten był nieprawidłowy?

  • 13. Data: 2019-08-09 22:25:26
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2019-08-09 o 22:07, Shrek pisze:

    > Z ciekawości - który to "prowodyr"?

    Pewnie myśli o dzieciaku, który się wystraszył i wolał poszukać innego
    przejścia dla pieszych choćby następne było kilometr dalej ale bez
    debili nie ogarniających co to przejście.

    --
    Irokez

  • 14. Data: 2019-08-09 22:36:06
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Friday, August 9, 2019 at 7:21:47 PM UTC+2, s...@g...com wrote:

    > No wiesz, jak sie bialy zatrzymal, a sie zatrzymal, to z przeciwka ten tez
    powinien.

    Zdrowy rozsadek by tak nakazywal, ale takiego obowiazku wynikajacego z PoRD nie
    mial...

  • 15. Data: 2019-08-09 22:45:27
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Irokez,

    Friday, August 9, 2019, 6:58:22 PM, you wrote:

> [...]
    zech-samochodow-monitoring,959861,s.html>
    > Co to za marka samochodu, ten biały co wolał iść na czołówkę z
    > czymkolwiek, nawet jakby T-34 jechało, zamiast bezpieczniej zaliczyć rów?

    Rów może być gorszy od czołówki - można nadziać się na przepust.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 16. Data: 2019-08-10 06:21:18
    Od: p...@g...com

    --A ten był nieprawidłowy?

    Obejrzyj film jeszcze raz i daj znać

  • 17. Data: 2019-08-10 08:53:54
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-08-10 06:21, p...@g...com wrote:
    > --A ten był nieprawidłowy?
    >
    > Obejrzyj film jeszcze raz i daj znać

    Ja tu nie widzę nieprawidłowego odstępu tylko zwykłe zapatrzenie się.

  • 18. Data: 2019-08-10 13:52:54
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    A ja widze zatrzymanie sie w odleglosci mniejszej niz 10 metrow od przejscia.
    Zatrzymanie nie wynikajace z sytuacji na drodze zwiazanej z ruchem pojazdow.

  • 19. Data: 2019-08-10 14:39:20
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-08-10 13:52, Zenek Kapelinder wrote:
    > A ja widze zatrzymanie sie w odleglosci mniejszej niz 10 metrow od przejscia.
    Zatrzymanie nie wynikajace z sytuacji na drodze zwiazanej z ruchem pojazdow.

    Piesi nie ucierpieli

  • 20. Data: 2019-08-10 15:50:45
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    W przepisie nie ma nic o pieszych.