  • 12. Data: 2020-02-13 06:59:50
    Temat: Re: Przejście w Chinach
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik wowa w...@g...pl ...

    > Ale wiesz że Azja nie kończy się na Chinach?

    A twoim zdaniem co ja napisałem? ;-D

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Każde dziecko jest poniekąd geniuszem w oczach swych rodziców,

  • 11. Data: 2020-02-13 06:59:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik szod b...@a...pl ...

> [...]
    > masz np. spore skrzyżowanie, tuż przed wjazdem łup żółte i ułamek
    > sekundy na decyzję zdążę czy nie. Zwłaszcza że żółte często krótkie
    > jest, a niekiedy cwaniaki ustawiają specjalnie krótsze i kamerę z
    > łapaniem na czerwonym. Wg przepisów żółte powinno być zdaje się
    > przez minimum 3 sekundy. Na szybszych drogach albo dużych
    > skrzyżowaniach mogą zwiększyć. Ale niekiedy tak nie jest i już
    > słyszałem o takich przypadkach gdzie się ludzie skarżyli że za
    > krótko, co zresztą można sobie sprawdzić. Ale co z tym zrobić to już
    > inna bajka. Mandacik jest, trzeba płacić.

    TEj, ty mnie tu nie traktuj jak osła i mi nie tłumacz po co jest zolte
    swiatło, tudziez zegary ktorych u nas jak na lekarstwo.
    Ja ci tylko mowie ze pomimo tego jakie to genialne, to jednak nie
    przesadzajmy. Bez tego tez da sie przechodzic.

    > Na jednym nagraniu gość opowiada i widać to, że mają duże
    > wyświetlacze na których na bieżąco wyświetlają się numery
    > rejestracyjne samochodów które właśnie dostały mandat na
    > przekroczenie średniej prędkości.

    A to zeby samochody płaciły mandaty to jest jakas innowacja! ;-P
    No ale skoro moga same jezdzic to czemu nie...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Adam 'Sherwood' Zaparciński: "Polecam gorąco kaski na rower."

  • 13. Data: 2020-02-13 09:11:16
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 12.02.2020 o 22:22, szod pisze:

    > np. spore skrzyżowanie, tuż przed wjazdem łup żółte i ułamek sekundy na
    > decyzję zdążę czy nie. >

    Nie do wiary!
    Kuźwa, to może po zielonym powinno być migające zielone, następnie
    żółte, później jeszcze migające żółte, a dalej migające czerwone przed
    zapaleniem czerwonego? Bo dla niektórych żółte między zielonym i
    czerwonym jest zbyt skomplikowane do ogarnięcia. :D

    Mała rada dla bezmózgów: wbijcie sobie do tępych łbów, że na wjazd za
    sygnalizator zezwala wyłącznie zielone.
    Kiedy zielone zgaśnie masz się zatrzymać.
    Żółte nie jest odmianą zielonego.

    --
    - Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl

  • 14. Data: 2020-02-13 10:47:39
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2020-02-13 o 09:11, Akarm pisze:
    > Mała rada dla bezmózgów: wbijcie sobie do tępych łbów, że na wjazd za
    > sygnalizator zezwala wyłącznie zielone.
    > Kiedy zielone zgaśnie masz się zatrzymać.
    > Żółte nie jest odmianą zielonego.

    Akarm nigdy na żółtym nie wjeżdża, bo jego samochód zatrzymuje się w
    miejscu. W rzeczywistości pewnie nigdy samochodem nie kierował.

    --
    Liwiusz

  • 15. Data: 2020-02-13 11:04:05
    Od: gowit <w...@g...com>

    > zagrożenia policja ma to w d4. Tylko nie mów naszym kulsonom, bo się
    > dowiesz, że jesteś w Polsce a nie Europie;)

    Przypomnijcie co to "kulson" bo kiedyś coś słyszałem?

  • 16. Data: 2020-02-13 13:16:24
    Od: Tom N <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Akarm w

    > Mała rada dla bezmózgów: wbijcie sobie do tępych łbów, że na wjazd za
    > sygnalizator zezwala wyłącznie zielone.

    Mijasz sie z prawdą i to mocno.

    > Kiedy zielone zgaśnie masz się zatrzymać.

    Gdy zielone gaśnie zaczyna wyświetlać się żółte

    > Żółte nie jest odmianą zielonego.

    Jest w szczególnym przypadku:

    § 95. Znaczenie sygnałów świetlnych [...]
    2) sygnał żółty - zakaz wjazdu za sygnalizator, chyba że [...]

    --
    'Tom N'

  • 17. Data: 2020-02-13 15:09:51
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 13 Feb 2020 09:11:16 +0100, w <5e4504a7$0$522$65785112@news.neostrada.pl>,
    Akarm <a...@w...pl> napisał(-a):

    > na wjazd za
    > sygnalizator zezwala wyłącznie zielone.

    Bzdura.

  • 18. Data: 2020-02-13 16:22:32
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 13.02.2020 o 09:11, Akarm pisze:

    > Żółte nie jest odmianą zielonego.

    Zielony wchodzi w skład żółtego. Razem z czerwonym.

  • 19. Data: 2020-02-13 17:27:47
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 13 Feb 2020 16:22:32 +0100, w
    <5e4569b8$0$17345$65785112@news.neostrada.pl>, collie <c...@v...pl>
    napisał(-a):

    > Zielony wchodzi w skład żółtego. Razem z czerwonym.

    Zawsze mnie uczono, że R, G i B to kolory podstawowe :)

  • 20. Data: 2020-02-13 17:28:23
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 13.02.2020 o 11:04, gowit pisze:

    > Przypomnijcie co to "kulson" bo kiedyś coś słyszałem?

    Pospolity milicjant, tylko wonabi celebryta.

    --
    Shrek