  • 31. Data: 2020-02-14 13:29:12
    Temat: Re: Przejście w Chinach
    Od: r...@o...pl

    W dniu środa, 12 lutego 2020 22:35:02 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
    > Użytkownik "wowa" napisał w wiadomości grup
    pl...

    > https://www.youtube.com/watch?v=jLRw3DhB7GI
    >
    > J.

    Wpisać w google: Vietnam crosswalk

    Pozdr-
    -Rowerex

  • 32. Data: 2020-02-14 14:06:52
    Od: MF <n...@n...noproblem.invalid>

    On 14/02/2020 11:41, Budzik wrote:
    > Chyba nie czytałes nigdy zadnego testu whisky opisującego kolor trunku ;-D

    Chyba masz rację. Kojarzę opisy smaku, posmaku, aromatu, nawet jak
    przechodzi przez gardło, ale koloru jakoś nie.

    Gdyby mnie kobieta próbowała naciągnąć na dyskusję o kolorze mojego
    ulubionego łyskacza, to odpowiedziałbym coś w rodzaju że to kolor jakiś
    taki brązowawy czy złocistobrązowawy, po czym starałbym się zmienić
    temat, ewentualnie przypomniałoby mi się, że mam zaraz wizytę u lekarza
    albo że zostawiłem włączone żelazko na gazie i muszę lecieć.

    --
    MF

  • 33. Data: 2020-02-14 16:02:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    7.0.0.1...
    Użytkownik MF n...@n...noproblem.invalid ...

    >Serio?
    >Chyba nie czytałes nigdy zadnego testu whisky opisującego kolor
    >trunku ;-D

    Hm, a moze to wpada w kategorie: pedalskie ? :-)

    Prawdziwy Polak - wiadomo - czysta jest najlepsza :-)

    J,

  • 34. Data: 2020-02-14 17:13:54
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 14.02.2020 o 00:04, r...@k...pl pisze:

    > Wielu kierowców kieruje pojazdami bez podstawej znajomości PoRD, stąd może te
    > wypadki.

    Tak jest!
    Według nich, bzdurą jest, że na wjazd za sygnalizator zezwala wyłącznie
    światło zielone. I wjeżdżają na pozostałych kolorach, nadstawiając się
    tym, którzy jadą na zielonym.

    --
    - Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl

  • 35. Data: 2020-02-14 17:37:04
    Od: netfrontuser <n...@n...net>

    On Fri, 14 Feb 2020 17:13:54 +0100, Akarm wrote:

    > Tak jest!

    o... wojskowy szyk...

    > Według nich, bzdurą jest, że na wjazd za sygnalizator zezwala wyłącznie
    > światło zielone.

    Głupiś czy choryś?

    > I wjeżdżają na pozostałych kolorach, nadstawiając się
    > tym, którzy jadą na zielonym.

    Znowu manipulacja... Jadą vs wjeżdżają...

  • 36. Data: 2020-02-14 18:59:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Hm, a moze to wpada w kategorie: pedalskie ? :-)

    widze ze jak ktos jest prawdziwym homofobem to to okreslenie staje sie
    bardzo pojemne!

    > Prawdziwy Polak - wiadomo - czysta jest najlepsza :-)

    Potem pacierz, wpierdol zonie i mozna isc spac. ;-D

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 37. Data: 2020-02-14 18:59:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik MF n...@n...noproblem.invalid ...

    > Chyba masz rację. Kojarzę opisy smaku, posmaku, aromatu, nawet jak
    > przechodzi przez gardło, ale koloru jakoś nie.

    No sa przeciez jakies bursztynowe, słomkowe etc.

> [...]
    > zmienić temat, ewentualnie przypomniałoby mi się, że mam zaraz
    > wizytę u lekarza albo że zostawiłem włączone żelazko na gazie i

    Bo nie jestes koneserem ;-PPP

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jak mogę powiedzieć, co myślę, dopóki

  • 38. Data: 2020-02-14 19:59:15
    Od: MF <n...@n...noproblem.invalid>

    On 14/02/2020 17:59, Budzik wrote:
    > Użytkownik MF n...@n...noproblem.invalid ...
    > No sa przeciez jakies bursztynowe, słomkowe etc.

    Widocznie mój prostacki gust nie obejmuje takich niuansów :-(

    Nie da się ukryć :-(

    --
    MF

  • 39. Data: 2020-02-14 20:22:55
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 14 Feb 2020 17:13:54 +0100, w
    <5e46c745$0$17364$65785112@news.neostrada.pl>, Akarm <a...@w...pl>
    napisał(-a):

    > Według nich, bzdurą jest, że na wjazd za sygnalizator zezwala wyłącznie
    > światło zielone.

    Bo zapewne przeczytali PoRD.

  • 40. Data: 2020-02-14 20:53:24
    Od: andal <a...@a...org>

    On Fri, 14 Feb 2020 17:59:46 +0000, Budzik wrote:

    > Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > widze ze jak ktos jest prawdziwym homofobem to to okreslenie staje sie
    > bardzo pojemne!

    > Potem pacierz, wpierdol zonie i mozna isc spac. ;-D

    a ty nie Polak ?