  • 41. Data: 2020-02-14 21:59:46
    Temat: Re: Przejście w Chinach
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik andal a...@a...org ...

    > a ty nie Polak ?

    Najwidoczniej nieprawdziwy (albo raczej "niePrawdziwy") bo od jakiegoś
    czasu odstawiłem czystą.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Demokracja prowadzi do dyktatury"

  • 42. Data: 2020-02-15 00:49:02
    Od: andal <a...@a...org>

    On Fri, 14 Feb 2020 20:59:46 +0000, Budzik wrote:

    > Użytkownik andal a...@a...org ...

    > Najwidoczniej nieprawdziwy (albo raczej "niePrawdziwy") bo od jakiegoś
    > czasu odstawiłem czystą.

    a co teraz preferujesz?

    polecam koniak lub francuskie brandy

  • 43. Data: 2020-02-15 06:59:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik andal a...@a...org ...

    > a co teraz preferujesz?

    sporadycznosc alkoholu :)
    A jezeli juz to jednak whisky

    > polecam koniak lub francuskie brandy

    dzieki

    --
    Pozdrawia... Budzik
    jest mniemanie, że się nie ma go wcale." Nikos Kazantzakis