  • 1. Data: 2010-05-13 14:10:04
    Temat: Przejściówka SMB/BNC lub LEMO
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    Witam.

    Wie ktoś moze, gdzie mozna kupic przejsciowke

    SMB(wtyk) -> BNC(gniazdo)
    lub SMB(wtyk) -> LEMO

    Najlepiej w warszawie lub wysylkowo.

    pozdrawiam i z gory dziekuje
    bartekltg

  • 2. Data: 2010-05-13 16:36:44
    Temat: Re: Przejściówka SMB/BNC lub LEMO
    Od: Filip Ozimek <f...@m...polbox.pl>

    bartekltg pisze:
    > Witam.
    >
    > Wie ktoś moze, gdzie mozna kupic przejsciowke
    >
    > SMB(wtyk) -> BNC(gniazdo)
    > lub SMB(wtyk) -> LEMO
    >
    > Najlepiej w warszawie lub wysylkowo.

    W www.tme.pl mogą mieć, tylko sprawdź płeć; w www.atel.com.pl też coś
    mają. Ale jeśli to ma być przejściówka do wysokich częstości lub bardzo
    stromych impulsach to w Polsce trudno kupić dobre przejściówki, ja
    kupowałem w www.minicircuits.com przy okazji większych rzeczy.
    Co do lemo, to można uciąć kabel RG174 (zazwyczaj takie kable pałętają
    się w okolicy elektroniki jądrowej) i zacisnąć na wtyk SMB (w tme.pl
    mają dobre amphenola).

    --
    Filip.