  • 1. Data: 2015-11-13 19:00:32
    Temat: Przejściówka zwykły/mały bit
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Witam,
    Szukam przejściówki, która pozwoli użyć małych bitów od śrubokrętów
    precyzyjnych (sześciokątne, ok. 4 mm) w śrubokrętach lub wkrętarkach na
    zwykłe bity (sześciokątne, ok. 6,3 mm). Nie widziałem takiej w sklepach,
    ani nawet w internecie, może źle szukam. Dacie namiary na taką
    przejściówkę?

    Pozdrawiam.
    --
    GLaF

  • 2. Data: 2015-11-13 21:05:57
    Temat: Re: Przejściówka zwykły/mały bit
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Jeżeli takowych nie ma, to wkleić 1 mm paski blachy w standardowy uchwyt.

    Robert

  • 3. Data: 2015-11-15 16:18:15
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Dnia Fri, 13 Nov 2015 21:05:57 +0100, Robert Wańkowski napisał(a):

    > Jeżeli takowych nie ma, to wkleić 1 mm paski blachy w standardowy uchwyt.

    Blacha odpada, nie chcę zmieniać końcówki wkrętarki na stałe.

    --
    GLaF

  • 4. Data: 2015-11-15 22:40:40
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2015-11-15 o 16:18, GLaF pisze:
    > nie chcę zmieniać końcówki wkrętarki na stałe.
    No to taki przeszczep.
    http://www.megaobrabiarki.pl/img/products/10/11/3/1_
    max.jpg

    Robert

  • 5. Data: 2015-11-16 01:27:07
    Od: 4...@g...com

    Jak dla Ciebie zycie bez takiej przejściówki nie ma sensu to daj gdzieś do zrobienia.
    Z 300 złotych zaplacisz ale będziesz miał.

  • 6. Data: 2015-11-16 10:53:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    >Jak dla Ciebie zycie bez takiej przejściówki nie ma sensu to daj
    >gdzieś do zrobienia. Z 300 złotych zaplacisz ale będziesz miał.

    Albo kupic taki kreciolek reczny i obciac co niepotrzebne :-)

    A tak swoja droga - jak to zrobic ?
    Zakladam, ze chcemy otwor slepy, 6-katny.

    Przeciagacz jakis sprytny ?

    J.

  • 7. Data: 2015-11-16 10:55:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "GLaF" napisał w wiadomości grup
    net...
    >Blacha odpada, nie chcę zmieniać końcówki wkrętarki na stałe.

    No to z blachy zrobic taka obejme.
    Ewentualnie w rurke miedziana wcisnac wzorcowy trzpien ...

    J.

  • 8. Data: 2015-11-16 12:27:37
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    To może wziąć (śrubę) docisk M8 z łbem imbusowym. Nawiercić i wkleić magnes.
    Tylko czy te bity mają 4 mm? Metryczne? 5/32 cala?

    Robert

  • 9. Data: 2015-11-16 13:56:46
    Od: 4...@g...com

    Przeciągacz to do otworów przelotowych. Nieprzelotowe albo się dlutuje albo obróbka
    plastyczna.

  • 10. Data: 2015-11-23 04:04:51
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2015-11-13 o 19:00, GLaF pisze:
    > Witam,
    > Szukam przejściówki, która pozwoli użyć małych bitów od śrubokrętów
    > precyzyjnych (sześciokątne, ok. 4 mm) w śrubokrętach lub wkrętarkach na
    > zwykłe bity (sześciokątne, ok. 6,3 mm).
    Kombinujecie, jak koń pod górę.
    Wystarczy kupić wkrętak na małe bity, obciąć rączkę, a to co zostało
    zeszlifować na sześciokąt 6,3 i gotowe. W wersji precyzyjnej powierzyć
    szlifowanie jakiemuś warsztatowi, bo ręcznie trudno będzie uzyskać
    sensowny kształt.
    http://allegro.pl/wkretaki-precyzyjne-torx-31-szt-ma
    gnet-srubokrety-i5553003973.html
    Jacek