  • 1. Data: 2017-03-23 13:48:32
    Temat: Przekaz dzwięku bezprzewodowo
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Chciałbym przesąłć bezprzewodowo dzwięk z komputera do amplitunera.
    Tak sobie mysle, ze najwygodniej byłoby aby komputer wyposazyc w jakiegoś
    dongla bluetooth a przy amplitunerze dac jakiegoś miniminipc ktory by to
    odbierał i czy to po chinchu czy to po jakims coaxialu czy optyku wrzucał
    do amplitunera.

    Dobrze mysle?
    Sa takie rozwiazania co to nie bedzie zarło prądu wiecej niz kilka W i da
    rade coś takiego zrobić?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Każdy samochód będzie ci mógł służyć do końca życia

  • 2. Data: 2017-03-23 14:47:33
    Temat: Re: Przekaz dzwięku bezprzewodowo
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2017-03-23 o 13:48, Budzik pisze:
> [...]
    >
    > Dobrze mysle?
    > Sa takie rozwiazania co to nie bedzie zarło prądu wiecej niz kilka W i da

    Tak chyba będzie taniej niż miniPC

    http://sklep.rms.pl/monitor-audio-wt-1-wt1-bezprzewo
    dowy-nadajnik-audio-bezstratny-do-wr-1
    http://sklep.rms.pl/monitor-audio-wr-1-wr1-bezprzewo
    dowy-odbiornik-audio-bezstratny-do-wt-1

    a tu cała oferta:
    http://sklep.rms.pl/transmitery-bezprzewodowe-audio-
    video

    --
    www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl

  • 3. Data: 2017-03-23 14:48:28
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2017-03-23 13:48, Budzik wrote:

> [...]
    >
    > Dobrze mysle?
    > Sa takie rozwiazania co to nie bedzie zarło prądu wiecej niz kilka W i da

    Nie musisz stawiac miniPC - masz przeciez odbiorniki BT z wyjsciem audio.
    google://bluetooth audio adapter/odbiornik audio bluetooth

    --

    memento lorem ipsum

  • 4. Data: 2017-03-23 16:00:49
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > Tak chyba będzie taniej niż miniPC

> [...]

    O ile wątkotwórcy nie chodzi o coś więcej niż stereo.

    Piotr

  • 5. Data: 2017-03-23 16:00:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Chris a...@g...pl ...

    > Tak chyba będzie taniej niż miniPC

> [...]

    Dzieki ale troche drogo.
    elmer poradził tansze rozwiazania.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dzieci stają się podobne do tego, co o nich myślimy."

  • 6. Data: 2017-03-23 16:00:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik elmer radi radisson
    r...@s...spam.wireland.org ...

    > Nie musisz stawiac miniPC - masz przeciez odbiorniki BT z wyjsciem
    > audio. google://bluetooth audio adapter/odbiornik audio bluetooth

    Dzieki :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Prawda cierpi od zbyt wielu analiz."

  • 7. Data: 2017-03-23 16:17:48
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    W dniu 23.03.2017 o 13:48, Budzik pisze:
> [...]
    >
    > Dobrze mysle?
    > Sa takie rozwiazania co to nie bedzie zarło prądu wiecej niz kilka W i da

    najtaniej, to będzie kupić stare słuchawki bezprzewodowe. bazę podłączyć
    do kompa, a głośniczki ze słuchawek wywalić i zamiast nich dać chinche

    ToMasz

  • 8. Data: 2017-03-23 17:00:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Uncle Pete 4...@g...com ...

    dowy-nadajnik-audi

    dowy-odbiornik-aud

    > O ile wątkotwórcy nie chodzi o coś więcej niż stereo.

    O stereo.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Człowiek... to jedyne zwierzę, które się rumieni.

  • 9. Data: 2017-03-23 17:50:30
    Od: "KK" <a...@p...onet.pl>

    7.0.0.1...

    Chciałbym przesąłć bezprzewodowo dzwięk z komputera do amplitunera.

    ---
    Ja kiedyś do takich celów kupiłem (za ok 80 zł) adapter logitecha s-00113,
    ma wyjście na cinche i minijack, w komplecie zasilacz, ale teraz chyba już
    go nie ma w ofercie.
    Szybkie zerknięcie na allegro pokazuje że jest teraz sporo tego typu tanich
    urządzeń produkcji chińskiej np.
    http://allegro.pl/adapter-audio-odbiornik-bluetooth-
    transmiter-aux-i6477744498.html
    http://allegro.pl/adapter-audio-odbiornik-bluetooth-
    transmitter-jack-i6732940899.html?bi_s=ads&bi_m=p2,1
    &bi_c=223129

    pzdr
    Krzychu

    ---
    Avast.

  • 10. Data: 2017-03-23 20:00:40
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik KK a...@p...onet.pl ...

> [...]
    > http://allegro.pl/adapter-audio-odbiornik-bluetooth-
    transmitter-jack-i6
    > 732940899.html?bi_s=ads&bi_m=p2,1&bi_c=223129

    Dokładnie coś takiego kupie na próbe.
    Logitechy tez sa ale kosztuje coś bardziej 130zł :(
    http://allegro.pl/logitech-bluetooth-audio-adapter-o
    dbiornik-fv23-
    i6632486346.html
    http://allegro.pl/i6632486346.html

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Przepis na dziecko: 25dag miłości, 25dag namiętności, 2 jajka,