eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPrzeklejone z internetu : konferencja z w sprawie Tesli › Przeklejone z internetu : konferencja z w sprawie Tesli
  • X-Received: by 10.31.158.65 with SMTP id h62mr950747vke.4.1518076422768; Wed, 07 Feb
    2018 23:53:42 -0800 (PST)
    X-Received: by 10.31.158.65 with SMTP id h62mr950747vke.4.1518076422768; Wed, 07 Feb
    2018 23:53:42 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!weretis.net!feeder6.news.weretis.net!feeder.usenetexpress.com!feeder-in1.
    iad1.usenetexpress.com!border1.nntp.dca1.giganews.com!nntp.giganews.com!q21-v6n
    o524988qtn.1!news-out.google.com!u51ni374qtk.1!nntp.google.com!t22-v6no521456qt
    b.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Wed, 7 Feb 2018 23:53:42 -0800 (PST)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=156.67.127.240;
    posting-account=v2ktiAkAAAA40dkPm0TYX-JJOlOA4k2g
    NNTP-Posting-Host: 156.67.127.240
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <7...@g...com>
    Subject: Przeklejone z internetu : konferencja z w sprawie Tesli
    From: Bolko <s...@g...com>
    Injection-Date: Thu, 08 Feb 2018 07:53:42 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Lines: 57
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2624502
    [ ukryj nagłówki ]

    Z konferencji z Elonem:
    - są 4 strefy produkcji Modelu 3, dwie robi "ktoś inny" (Panasonic) i jedna z tych 2
    nie działała - Tesla musiała poprawić po Panasonicu i zrobić coś co zajmuje 18
    miesięcy w 6 miesięcy i udało im się;
    - Tesla Gruhman kończy produkcję linii, która mimo tego że będzie mniejsza, będzie
    działać lepiej niż obecne 3 linie;
    - rozważają wycieczki do fabryki dla inwestorów, żeby ci lepiej zrozumieli cały
    proces;
    - na jednej z linii produkcja jest w połowie zautomatyzowana, a w połowie opiera się
    na robotnikach - pozostałe 3 są zautomatyzowane;
    - nowe linie produkcyjne ruszają w przyszłym miesiącu - są działające i przetestowane
    już w Niemczech, teraz są na etapie transportu do USA;
    - to ma im dać produkcję 2.000/2.500 tygodniowo;
    - następny "blocker" jest w fabryce we Fremont, ale też są na dobrej drodze do
    rozwiązania;
    - Tesla nie szuka nowego CEO, ale jeśli pojawi się ktoś "wybitny", to Elon chętnie
    odstąpi mu stanowisko zostając CTO (Dyrektorem Technicznym), bo to bardziej lubi;
    - nowe informacje o Model Y w 3 lub 4 kwartale;
    - w tym roku zaczną już inwestować pieniądze w moce produkcyjne Modelu Y;
    - spodziewają się, że produkcja Semi może sięgnąć 100.000 rocznie gdzieś w okolicach
    2022;
    - mogą przekroczyć osiągnięcia prototypu Semi;
    - Tesla jest dalej przekonana, że nie potrzebuje LIDARa i że długofalowo LIDAR to złe
    rozwiązanie - nie pozwala np odczytywać znaków czy przenikać przez śnieg;
    - co do przejazdu od wybrzeża do wybrzeża - jest bardzo zadowolony z postępów, ale
    chcą to zrobić raz, a dobrze - bez "hacków" w oprogramowaniu;
    - planuje, że zrobią to w ciągu najbliższych 3-6 miesięcy - od razu będzie też wtedy
    dostępny dla klientów;
    - widzą miejsca na poprawę szybkości produkcji w miejsca w których nie widzi
    konkurencja;
    - zakładają, że bedą w sytuacji, że prędkość będzie tak duża, że problemem będzie
    opór powietrza;
    - spodziewają się produkcji Modelu Y na poziomie 1.000.000 sztuk rocznie;
    - ich celem jest fabryka, która ma mało ludzi na linii produkcyjnej, ale dużo we
    wsparciu produkcji;
    - Model 3 jest łatwiejszy w produkcji niż konkurencja, a Model Y będzie jeszcze
    łatwiejszy;
    - linia produkcyjna jest tak "gęsta" i szybka, że problemem staje się dostarczanie
    tam zasobów wystarczająco szybko;
    - chcą zbudować tunel we Fremont do transportu siedzeń, bo produkowane są w osobnym
    budynku i pozbędą się potrzeby ładowania i rozładowywania ciężarówek;
    - wierzą, że mogą dojść do 600k Modelu 3 i 100k Modelu S i X we Fremont;
    - z obecnymi komputerami są w stanie w autopilocie uzyskać lepszy poziom niż
    człowiek, ale nie wiedzą, czego będą wymagać

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: