  • 11. Data: 2018-02-11 08:01:50
    Temat: Re: rzeklejone z internetu : konferencja z w sprawie Tesli
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 10 lutego 2018 22:24:15 UTC+1 użytkownik Pszemol napisał:
    > "Myjk" <m...@n...op.pl> wrote in message
    >
    > Ale brednie.

    Coś Ciebie w dupe nie ugryzło przypadkiem?

  • 12. Data: 2018-02-11 10:20:48
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 9 Feb 2018 14:29:25 +0100, Jacek Maciejewski

    > Myjk, opamiętaj się. Co, masz 15 lat? :)

    Min. 15 lat to ma ironia, ale widać większość ma ołowiowy tyłek i nie czuje
    nawet jak ich w dupe gryzie. :P

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 13. Data: 2018-02-12 20:23:57
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Myjk <m...@n...op.pl> wrote:
    > Fri, 9 Feb 2018 14:29:25 +0100, Jacek Maciejewski

    > Min. 15 lat to ma ironia, ale widać większość ma ołowiowy tyłek i nie czuje
    > nawet jak ich w dupe gryzie. :P

    Bez emotikonów ciężko odróżnić osobę próbującą żartować od skończonego
    debila, a takich niestety w internecie jest mnóstwo.

  • 14. Data: 2018-02-12 22:44:09
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Mnie buzki sa zbedne zeby odroznic idiote od normalnego.

  • 15. Data: 2018-02-13 06:15:17
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 12 lutego 2018 20:23:58 UTC+1 użytkownik Pszemol napisał:

    > Bez emotikonów ciężko odróżnić osobę próbującą żartować od skończonego
    > debila, a takich niestety w internecie jest mnóstwo.

    Potrzebujesz emotikonów zeby idiote rozpoznać.
    Koniec świata.

  • 16. Data: 2018-02-13 10:00:55
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 12 Feb 2018 19:23:57 -0000 (UTC), Pszemol

    > Bez emotikonów ciężko odróżnić osobę próbującą żartować od skończonego
    > debila, a takich niestety w internecie jest mnóstwo.

    Tyle to ja wiem. Tych co przewidują przyszłość m.in. odnośnie Muska
    (defraudacji, kombinacji) trzeba wrzucić do jednego wora z
    rondoprostowaczami, płaskoziemcami itp. oszołomami. :P

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 17. Data: 2018-02-13 10:02:41
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 12 Feb 2018 19:23:57 -0000 (UTC), Pszemol

    > Bez emotikonów ciężko odróżnić osobę próbującą żartować od skończonego
    > debila, a takich niestety w internecie jest mnóstwo.

    Sobie spójrz w takim razie pod stopkę posta pod którym się tak oburzyłeś i
    nie jęcz. :P

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 18. Data: 2018-02-13 18:01:46
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Kris <k...@g...com> wrote:

    > Potrzebujesz emotikonów zeby idiote rozpoznać.
    > Koniec świata.

    Nie, żeby żartującą osobę piszącą celowo dla humoru na opak odróżnić od
    debila który faktycznie i szczerze na opak myśli...

    Koniec świata, że trzeba Ci to tłumaczyć w tyle słów.

  • 19. Data: 2018-02-13 18:01:47
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Myjk <m...@n...op.pl> wrote:
    > Mon, 12 Feb 2018 19:23:57 -0000 (UTC), Pszemol

    > Sobie spójrz w takim razie pod stopkę posta pod którym się tak oburzyłeś i
    > nie jęcz. :P

    Na wszelkie stopki i sygnaturki wyrobiłem sobie już w 1997 odruch wymiotny,
    więc je omijam podświadomie, ale popatrzyłem i rzeczywiście interpretację
    zmienia. Lepsze jednak byłoby mrugnięcie okiem w treści...