  • 1. Data: 2018-10-15 15:37:53
    Temat: Przełozenie czujnika cisnienia w oponach
    Od: kacepr <c...@g...com>

    Witam
    Planuje kupic drugi komplet felg i mam pytanie czy mozna przełozyc
    czujnik cisnienia w oponach ? Czy trzeba pozniej cos programowac ?

  • 2. Data: 2018-10-15 16:58:11
    Temat: Re: Przełozenie czujnika cisnienia w oponach
    Od: Pablo Eldiablo <p...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 15 października 2018 15:37:57 UTC+2 użytkownik kacepr napisał:
    > Witam
    > Planuje kupic drugi komplet felg i mam pytanie czy mozna przełozyc
    > czujnik cisnienia w oponach ? Czy trzeba pozniej cos programowac ?

    Możesz przełożyć, tylko jeśli chcesz mieć prawidłowe wskazania to nie zamień miejsc.
    Wygodniejsze rozwiązanie to drugi komplet czujników zaprogramowanych tymi samymi
    kodami na zimowych kołach... albo najlepsze rozwiązanie IMHO - opony całoroczne ;-)

    pablo

  • 3. Data: 2018-10-15 17:25:11
    Od: Bok <a...@g...com>

    W dniu 2018-10-15 o 16:58, Pablo Eldiablo pisze:

> [...]
    samymi kodami na zimowych kołach... albo najlepsze rozwiązanie IMHO - opony

    zdjąć wszystkie czujniki, wrzucić do napompowanej butelki i wozić w
    bagażniku

  • 4. Data: 2018-10-15 18:03:28
    Od: kacepr <c...@g...com>

    zdjąłbym ale byłby błąd :)
    mysle kupic nowe czujniki, firmy schrader są dobre ?

  • 5. Data: 2018-10-15 18:15:42
    Od: Bok <a...@g...com>

    W dniu 2018-10-15 o 18:03, kacepr pisze:
    > zdjąłbym ale byłby błąd :)
    > mysle kupic nowe czujniki, firmy schrader są dobre ?

    a dlaczego? jak zakładam zimówki a koła wiozę w bagażniku to nie ma błędu

    z bagażnika komunikują się z kompem bez problemów

  • 6. Data: 2018-10-16 23:50:41
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-10-15 o 17:25, Bok pisze:

    > zdjąć wszystkie czujniki, wrzucić do napompowanej butelki i wozić w
    > bagażniku

    Głupota. To jest po to by nie zabrakło przyczepności.