  • 1. Data: 2017-11-29 23:45:19
    Temat: Przeniesienie danych Samsung--> Lenovo
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Witajcie!
    Jak najprościej przenieść smsy-y, listę rozmów, z telefonu Samsung na
    Lenovo?
    Chmura Googla może być.
    PS: wg stanu na dziś

  • 2. Data: 2017-11-30 05:01:45
    Temat: Re: Przeniesienie danych Samsung--> Lenovo
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Smok Eustachy s...@w...pl ...

    > Witajcie!
    > Jak najprościej przenieść smsy-y, listę rozmów, z telefonu Samsung na
    > Lenovo?
    > Chmura Googla może być.
    > PS: wg stanu na dziś

    do smsów ja uzywam sms backup & restore.
    Historie rozmow chyba tez ma.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Czy świat się bardzo zmieni gdy z młodych, gniewnych

  • 3. Data: 2017-11-30 08:45:08
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    W dniu 29.11.2017 o 23:45, Smok Eustachy pisze:
    > Witajcie!
    > Jak najprościej przenieść smsy-y, listę rozmów, z telefonu Samsung na
    > Lenovo?
    > Chmura Googla może być.
    > PS: wg stanu na dziś
    nie uważasz że dobrze by było poinformować jaki to samsung i jakie
    lenovo? (właśnie patrze na samsunga z klawiaturką za 69zł z makro)

    ToMasz

  • 4. Data: 2017-11-30 11:51:22
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-11-29 o 23:45, Smok Eustachy pisze:
    > Witajcie!
    > Jak najprościej przenieść smsy-y, listę rozmów, z telefonu Samsung na
    > Lenovo?
    > Chmura Googla może być.
    > PS: wg stanu na dziś

    Smart Switch, działa na Android >= 4.0

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 5. Data: 2017-11-30 14:16:45
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 30.11.2017 o 08:45, ToMasz pisze:
    > nie uważasz że dobrze by było poinformować jaki to samsung i jakie
    > lenovo? (właśnie patrze na samsunga z klawiaturką za 69zł z makro)
    >
    > ToMasz
    minimum powagi zachowajmy.