  • 1. Data: 2017-03-01 14:45:33
    Temat: Przeniesienie nr stacjonarnych voip do innego operatora.
    Od: Marek <f...@f...com>

    Witam, mam kilka nr stacjonarnych z różnymi kierunkowymi oraz jedną
    801 zaterminowane na moim asterixie (do operatora idzie iaxem).
    Niestety obsługujący mnie operator zwija interes i każe się przynieść
    gdzie indziej.
    Zatem, jaką firmę ktoś mógłby polecić, żeby przenieść moje numery?
    Wymagania:
    - zachowanie numerow
    - iax (ewentualnie sip)

    --
    Marek

  • 2. Data: 2017-03-01 14:46:52
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-03-01 o 14:45, Marek pisze:
> [...]
    > Wymagania:
    > - zachowanie numerow - iax (ewentualnie sip)

    Parę lat temu przenosiłem z TP do ipfon.pl

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2017-03-01 14:53:36
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Marek ma kilka nr stacjonarnych z różnymi kierunkowymi oraz
    jedną 801 zaterminowane na swoim asterixie (do operatora idzie iaxem):

> [...]
    > gdzie indziej.
    > Zatem, jaką firmę ktoś mógłby polecić, żeby przenieść moje numery?

    Halonet.pl działa mi bez problemu od lat. Nie kręcili nosem na
    przeniesienie numeru od innego operatora (niektórzy twierdzili,
    że mogą tylko wprost od macierzystego).

    --
    Jarek

  • 4. Data: 2017-03-01 21:04:29
    Od: Andrzej <a...@j...pl>

> [...]
    >
    > Halonet.pl działa mi bez problemu od lat. Nie kręcili nosem na
    > przeniesienie numeru od innego operatora (niektórzy twierdzili,

    Potwierdzam Halonet numer z TP przeniesiony do OA, a potem do kolejnego
    którym jest Halonet, bezawaryjnie, bezproblemowo od paru lat, z tym że
    podstawowa usługa czyli telefon SIP, o bardziej zaawansowanych nie mogę
    nic powiedzieć bo nie korzystam.

    --
    Andrzej