  • 1. Data: 2019-03-29 11:18:30
    Temat: Przeprosiny VM
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    Też dostajecie wiadomości od Virgin Mobile z przeprosinami za jakieś
    rzekome utrudnienia w korzystaniu z ich usług? Na dodatek przed chwilą
    dostałem wiadomość że w ramach rekompensaty dostałem ekstra 1GB danych
    do wykorzystania. O co tu w ogóle chodzi - chcą na coś naciągnąć, czy jak?

  • 2. Data: 2019-03-29 11:20:23
    Temat: Re: Przeprosiny VM
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 29 Mar 2019 11:18:30 +0100, w <5c9df0a8$0$509$65785112@news.neostrada.pl>,
    Trybun <c...@j...ru> napisał(-a):

> [...]
    > dostałem wiadomość że w ramach rekompensaty dostałem ekstra 1GB danych
    > do wykorzystania. O co tu w ogóle chodzi - chcą na coś naciągnąć, czy jak?

    google.com

  • 3. Data: 2019-03-29 11:44:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Trybun" napisał w wiadomości grup
    pl...
> [...]
    >chwilą dostałem wiadomość że w ramach rekompensaty dostałem ekstra
    >1GB danych do wykorzystania. O co tu w ogóle chodzi - chcą na coś

    Dostalem pare dni temu.
    Ale za to i co chodzi ... nie wiem.

    J.

  • 4. Data: 2019-03-29 14:01:49
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-03-29 o 11:44, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Trybun"  napisał w wiadomości grup
    pl...

    > Dostalem pare dni temu.
    > Ale za to i co chodzi ... nie wiem.

    Mieli awarię kilka dni temu.

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2019-03-29 14:53:35
    Od: "Marcin G." <sq9etc_usun_to_@poczta_usun_to_.onet.pl>

> [...]

    > dostałem wiadomość że w ramach rekompensaty dostałem ekstra 1GB danych do
    > wykorzystania. O co tu w ogóle chodzi - chcą na coś naciągnąć, czy jak?

    Była na początku tygodnia bodajże jakaś awaria, której nie zauważyłem.
    Wklepałem ten kod, który przysłali w SMS-ie i faktycznie aktywowali 1 GB
    ważny przez miesiąc.

    Pozdrawiam,
    Marcin G.

  • 6. Data: 2019-03-29 17:59:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Marcin G. sq9etc_usun_to_@poczta_usun_to_.onet.pl ...

    > Była na początku tygodnia bodajże jakaś awaria, której nie
    > zauważyłem. Wklepałem ten kod, który przysłali w SMS-ie i faktycznie
    > aktywowali 1 GB ważny przez miesiąc.

    No to chyba ze 20gr jestes do przodu :)))

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Istota, która przez całe życie tworzyła pewne określone wyobrażenie

  • 7. Data: 2019-03-30 09:33:20
    Od: SERG <m...@n...fm>

    W dniu 2019-03-29 o 14:53, Marcin G. pisze:

    > Była na początku tygodnia bodajże jakaś awaria, której nie zauważyłem.
    > Wklepałem ten kod, który przysłali w SMS-ie i faktycznie aktywowali 1 GB
    > ważny przez miesiąc.

    Jeśli masz prepaida to wklep *222*10*10#.
    Dostaniesz jeszcze 10 GB :)

  • 8. Data: 2019-03-30 09:37:59
    Od: SERG <m...@n...fm>

    W dniu 2019-03-29 o 11:18, Trybun pisze:

> [...]
    > dostałem wiadomość że w ramach rekompensaty dostałem ekstra 1GB danych
    > do wykorzystania. O co tu w ogóle chodzi - chcą na coś naciągnąć, czy jak?

    Dają 1GB po wpisaniu kodu *222*1*1# w ramach przeprosin. Śmiało
    korzystaj - żadna podpucha:).
    Jakiś czas temu cala PL nie miała zasięgu przez pól dnia - nie pamiętam
    kiedy to było dokładnie, ale sam to odczułem na sobie.

    Jeśli ktoś korzysta w VM z prepaida to polecam wrzucić też na ruszt kod
    *222*10*10# , a dostaniecie dodatkowo 10GB.
    Te dwa kody się nie wykluczają wiec możecie zdobyć w sumie 11 GB.

  • 9. Data: 2019-03-31 12:12:08
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2019-03-30 o 09:37, SERG pisze:

> [...]
    > kod *222*10*10# , a dostaniecie dodatkowo 10GB.
    > Te dwa kody się nie wykluczają wiec możecie zdobyć w sumie 11 GB.

    Dzięki za info.

    Ale chyba jakiegoś wypasionego prepaida? Ja mam ale zaoferowali mi tylko
    1GB, czyli kod *222*1*1#

  • 10. Data: 2019-03-31 12:46:12
    Od: SERG <m...@n...fm>

    W dniu 2019-03-31 o 12:12, Trybun pisze:

    > Dzięki za info.
    >
    > Ale chyba jakiegoś wypasionego prepaida? Ja mam ale zaoferowali mi tylko
    > 1GB, czyli kod *222*1*1#

    Taaa wyapasiony......zwykła taryfa MINI3 czyli bida wersja, następca
    Freemium
    W SMS też zaproponowali mi tylko 1 GB.
    Ale po wbiciu kodu *222*10*10# dostałem kolejne 10 GB.
    Gdzieś w necie ktoś się chwalił tym drugim kodem więc spróbowałem czy u
    mnie zadziała i zadziałał.
    Niektórzy próbowali też kodu *222*100*100#, ale już 100 GB nie wchodzi:)