  • 1. Data: 2018-04-21 23:23:27
    Temat: Przepuszczanie pieszych
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    Tak a propo dyskusji o pierszeństwie pieszych na przejściu,
    kierowca przepuścił pieszą z wózkiem i dostał opierdol
    http://joemonster.org/filmy/90368/Reprymenda_policja
    nta_Po_ciul_sie_zatrzymujesz_

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 2. Data: 2018-04-22 10:57:43
    Temat: Re: Przepuszczanie pieszych
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-04-21 o 23:23, Janusz pisze:
    > Tak a propo dyskusji o pierszeństwie pieszych na przejściu,
    > kierowca przepuścił pieszą z wózkiem i dostał opierdol
    > http://joemonster.org/filmy/90368/Reprymenda_policja
    nta_Po_ciul_sie_zatrzymujesz_

    Nie zatrzymał się i zrobił to poza obrębem skrzyżowania na którym ruch
    był kierowany.

  • 3. Data: 2018-04-22 17:37:15
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Janusz" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Tak a propo dyskusji o pierszeństwie pieszych na przejściu,
    > kierowca przepuścił pieszą z wózkiem i dostał opierdol
    > http://joemonster.org/filmy/90368/Reprymenda_policja
    nta_Po_ciul_sie_zatrzymujesz_

    Zapraszanie pieszych na jezdnię to łamanie prawa i stwarzanie
    niewyobrażalnego niebezpieczeństwa do śmierci włącznie. To niemal zbrodnia.
    Kursantka na jezdni 1-kierunkowej 2-pasowej zatrzymała się by "zaprosić"
    kobietę z wózkiem na przejście. Za chwilę na lewym pasie widać było auto,
    które wyhamowało już za przejściem a za nim drugie-w połowie przejścia!
    Włosy stanęły dęba. Gdyby wystawiła wózek na lewy pas to z wózka zostałyby
    strzępy. Tylko przytomność umysłu uratowała obie osoby od śmierci. Każdy
    zatrzymujący się w celu zaproszenia pieszego na jezdnię powinien dostać nie
    opier...l a wpier...l i to solidny !

    neelix

  • 4. Data: 2018-04-22 18:06:02
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-04-22 o 17:37, neelix pisze:

    > Użytkownik "Janusz" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    nta_Po_ciul_sie_zatrzymujesz_

    > Zapraszanie pieszych na jezdnię to łamanie prawa i stwarzanie
    > niewyobrażalnego niebezpieczeństwa do śmierci włącznie.
    Wszystko się zgadza ale tam na filmie widać że kobieta weszła już na
    połowę pasa
    co prawda wyłączoną z ruchu ale nadal to przejście, dwa auta przejechały
    a sprawca
    się zatrzymał i przeszła przez jezdnię, policjant jej nie widział bo
    stał tyłem bokiem do jadących, więc ona miała czerwone ale jak kobieta
    nie jest kierowcą to tego nie wie,
    no i policjant się odwrócił i zobaczył jak przepuszcza ją, zatrzymał go
    na środku skrzyżowania, postraszył mandatem i opierdolił.
    Więc sytuacja wcale nie jest taka oczywista, kobieta czekała,
    przepuściła dwa auta,
    trzeciemu się wtrabaniła przed maskę, świateł nie było i dlatego policjant.

> [...]
    > widać było auto, które wyhamowało już za przejściem a za nim drugie-w
    > połowie przejścia! Włosy stanęły dęba. Gdyby wystawiła wózek na lewy pas
    Widziałem, pełno jest takich zdarzeń. Ale tu sytuacja była inna.
    Uważam że gliniarz przesadził, nie widział całej sytuacji a wyciągnął
    zbyt pochopne wnioski.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 5. Data: 2018-04-22 18:49:05
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Zdaj pj do urzedu bo nie masz kwalifikacji. Reakcja policjanta byla sluszna. Dla

  • 6. Data: 2018-04-22 18:55:36
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Cd. Dla kobiety z wozkiem i tej co tez przeszla ustawienie policjanta oznaczalo zakaz
    wejscia na jezdnie. I by nie weszla gdyby idiota sie nie zatrzymali i prawie wymusil
    jej wejscie na jezdnie. Kierowca mial farta ze policjant byl akurat sam i nie mogl
    zejsc ze skrzyzowania zeby mu dac mandat i kilka punktow.

  • 7. Data: 2018-04-22 20:21:32
    Od: kk <k...@o...pl>

> [...]
    mogl zejsc ze skrzyzowania zeby mu dac mandat i kilka punktow.

    Ale pierdoły. Piesza sobie przeszła bo uważała, że może. Kierowca
    niczego na niej nie wymusił. W ogóle nie zatrzymał się tylko zwolnił :-)
    i to zwolnił jak jeszcze nie był na skrzyżowaniu. Dokładnie zerowe
    powody by go za cokolwiek obwiniać.

  • 8. Data: 2018-04-22 20:43:16
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2018-04-22 18:55, Zenek Kapelinder wrote:
    > Cd. Dla kobiety z wozkiem i tej co tez przeszla ustawienie policjanta oznaczalo
    zakaz wejscia na jezdnie.

    chyba ogladamy inne filmy bo ona na jezdni (i przejsciu) juz byla, a
    kierowca sie nie zatrzymal ani na pol sekundy

    Uczestnik ruchu i inna osoba znajdująca się na drodze są obowiązani
    zachować ostrożność albo gdy ustawa tego wymaga - szczególną ostrożność,
    unikać wszelkiego działania, które mogłoby spowodować zagrożenie
    bezpieczeństwa lub porządku ruchu drogowego, ruch ten utrudnić albo w
    związku z ruchem zakłócić spokój lub porządek publiczny oraz *narazić*
    *kogokolwiek* *na* *szkodę.* Przez działanie rozumie się również
    zaniechanie.

    sam zachowalbym sie dokladnie tak samo, ba, nawet gdybym mial zielone
    swiatlo to tez jechalbym z predkoscia ktora pozwolilaby im zejsc z
    jezdni przed moim wjazdem na skrzyzowanie ;)

    bo to ze babka z wozkiem i babcia z torba mogly nie widziec policjanta
    jezeli szly z kierunku z ktorego nadjechal nagrywajacy, a tym bardziej
    nie wiedziec ze jakies jego wygibasy 20 metrow dalej, za malo
    przezroczysta furgonetka oznaczaja ze maja sie jakos zachowac to dosyc
    oczywiste jest

  • 9. Data: 2018-04-22 21:42:46
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Razem z kk mozesz oddac pj do urzedu. Policjant robil za sygnalizatory i dla tego w
    samochodzie "palilo sie" zielone a dla tej z wozkiem czerwone. Zwolnienie albo
    zatrzymanie sie w takiej sytuacji jest dopuszczalne tylko w sytuacji zagrozenia
    zycia. To co zrobil baran w samochodzie godne bylo surowego ukarania. Na
    skrzyzowaniach o ruchu kierowanym dopuszczalne jest wyprzedzanie i to ze jest zebra
    nie ma najmniejszego znaczenia.

  • 10. Data: 2018-04-22 22:29:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 22 Apr 2018 12:42:46 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder
    napisał(a):

> [...]
    > sytuacji jest dopuszczalne tylko w sytuacji zagrozenia zycia. To co
    > zrobil baran w samochodzie godne bylo surowego ukarania.

    2. Sygnal zielony nie zezwala na wjazd za sygnalizator,
    jezeli:
    1) ruch pojazdu utrudnilby opuszczenie jezdni pieszym
    lub rowerzystom,

    > Na
    > skrzyzowaniach o ruchu kierowanym dopuszczalne jest wyprzedzanie i
    > to ze jest zebra nie ma najmniejszego znaczenia.

    Ale jak swiatla nie dzialaja, to nie jest kierowany.
    Chyba, ze przez policjanta.

    J.