  • 1. Data: 2014-04-21 07:42:04
    Temat: Przerejestrowanie auta a ubezpieczenie
    Od: Ilkenau <i...@g...com>

    Kupiłem samochód który ma ważne ubezpieczenie OC do lipca. Co się
    stanie po przerejestrowaniu samochodu na mnie? Stracę te trzy miesiące
    i muszę od razu ubezpieczyć na siebie?

    --

    Pozdr. _/_/_/_/
    Ilkenau _/_/_/_/_/

  • 2. Data: 2014-04-21 08:24:22
    Temat: Re: Przerejestrowanie auta a ubezpieczenie
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    a...@4...com
    *Ilkenau* napisał(-a):

    > Kupiłem samochód który ma ważne ubezpieczenie OC do lipca. Co się
    > stanie po przerejestrowaniu samochodu na mnie? Stracę te trzy miesiące
    > i muszę od razu ubezpieczyć na siebie?

    Ubezpieczenie jest ważne do końca, tak jak to określa polisa. Jeśli Ci
    na tym bardzo zależy, możesz się zgłosić do ubezpieczyciela żeby zrobił
    rekalkulację składki, wypisał aneks na zmianę właściciela i ewentualnie
    nr rej. Pamiętaj o zawarciu nowego ubezpieczenia od nastepnego dnia
    kiedy się skończy aktualna polisa, ponieważ w/g aktualnych przepisów
    nabywcy "z automatu" ubezpieczenie się nie wznawia.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 3. Data: 2014-04-21 08:26:16