    From: "re" <r...@r...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Przesiewowa kontrola trzeźwości
    Date: Sat, 11 Feb 2017 22:30:58 +0100

    Miałem dzisiaj fantazję odmówić poddania się kontroli trzeźwości.

    Jadę se drogą i widzę, że kontrolują. Co któryś samochód. No i oczywiście
    "padło" na mnie.

    Tradycyjnie, policjant nie przedstawił się i zażądał dmuchania. Na moją
    odmowę zażądał zjechania, że będą zabierali na badanie krwi. Zjechałem,
    wskazałem brak podstawy do przeprowadzania tej kontroli. To żebym dmuchnął i
    mogę jechać. Mają dzisiaj badanie przesiewowe. No ale co mnie to, ponownie
    odmówiłem, spiszmy protokół. Nie ma protokołu, i tak go nie dostanę. To jak
    nie ma to trudno. W pracy też jestem taki problemowy ? To pan jest
    problemowy zatrzymując mnie tutaj. "Jak ty tak to dokumenty". Oj, biorę do
    ręki komórkę i zaczynam nagrywać bo mi jakoś nie pasuje by ktoś do mnie
    mówił per "ty" kto nawet nie był łaskawy przedstawić się. Odtąd jest
    nagranie ...